آموزش دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

[ad_1]

 

بزرگترین مشکل اینستاگرام از دیدگاه کاربران عدم امکان دانلود محتوا است

آموزش دانلود استوری اینستاگرام/دانلود هایلایت اینستاگرام

امروزه اینستاگرام در بین مردم سراسر جهان و خصوصا ایرانی ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. این شبکه اجتماعی قابلیت هایی زیادی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در اختیار کاربر می گذارد و در کنار آن می توان از آن به عنوان پیام رسان و یا یک برنامه تماس تصویری نیز استفاده کرد. اما در کنار این همه قابلیت های زیاد و مناسب، مشکلاتی نیز دارد.

بیشترین خلا در اینستاگرام آن جا است که امکان دانلود مستقیم عکس ها و یا فیلم ها به کاربران داده نمی شود و به همین دلیل بسیاری از کاربران همیشه به دنبال راهی برای دانلود از اینستاگرام هستند.

به همین خاطر بسیاری از برنامه نویسان به فکر آن افتادند که این خلاء را پر کنند آسان ترین راه ممکن را برای دانلود از اینستاگرام قبل از هر فرد دیگری پیدا کنند.

به دلیل آن که افراد بسیار زیادی به دنبال دانلود از اینستاگرام هستند، افراد زیادی نیز به دنبال راه حل برای این مشکل بودند و خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد.

در ادامه انواع راه های دانلود استوری، هایلایت و یا عکس و ویدئو از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

ذخیره هایلات و یا استوری پیج خودمان

خوشبختانه اینستاگرام برای این مورد در خودش راه کارهایی دارد. برای این کار ابتدا باید به استوری و یا هایلات خودتان مراجعه کنید و سپس سه نقطه ای که در بالای صفحه استوری اینستاگرام وجود دارد را لمس کنید.

 

ذخیره استوری خودمان در گالری

پس از این که گزینه های بیشتری به شما نمایش داده شد، روی گزینه “save” و یا “ذخیره” کلیک کنید تا استوری و یا هایلات مورد نظر شما در گالری شما ذخیره شود.

آموزش دانلود استوری و یا هایلایت اینستاگرام دیگران

برای دانلود استوری و یا هایلایت دیگران، اینستاگرام راه دانلود مستقیمی ندارد و شما باید با استفاده از راه های واسطه ی دیگر مانند اپلیکیشن ها و یا سایت های دیگر استفاده کنید.

خوشبختانه امروزه اپلیکیشن ها و سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای دانلود استوری ها و یا هایلایت های اینستاگرام دیگران استفاده کنید.

مهم ترین نکته این است که حتما برای دانلود این اپلیکیشن ها از مراجع قابل اعتماد و مطمئن مانند گوگل استور و یا مارکت های داخلی استفاده کنید و هر برنامه ای که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و یا … برای شما ارسال شد را روی گوشی خود نصب نکنید.

بیشتر بخوانید:  تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

اگر هم می خواهید که از طریق سایت ها دانلود را انجام دهید از طریق سایت هایی که نکات امنیتی مانند گواهی SSL را رعایت کرده اند اقدام به دانلود کنید و همیشه مرورگر خود را به روز نگه دارید تا در صورت وجود هر گونه مشکل امنیتی در سایت ها گوگل به شما اخطار دهد و جلوی شما را بگیرد.

در ادامه برخی از سایت ها و یا برنامه هایی که می توانید برای دانلود استوری و یا هایلات اینستاگرام از آن ها استفاده کنید، را به شما معرفی می کنیم.

معرفی و آموزش سایت های دانلود استوری و هایلات اینستاگرام

دانلود استوری ها و هایلایت ها از سایت storysaver

لازم به ذکر است که این روش برای پیج های پرایوت و یا همان خصوصی کار نمی کند و برای دانلود از پیج های خصوصی باید به روش اخر مراجعه نمایید. نکته ی دیگر این است که روش استفاده از تمامی سایت های دیگر نیز به همین گونه است و با استفاده از روش زیر می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

سایت استوری سرور یکی از بهترین سایت ها برای دانلود استوری ها و یا هایلات های اینستاگرام است. برای دانلود از این سایت پس از این که وارد سایت شدید، با چنین صفحه ای روبرو می شوید:

 

نمای اولیه سایت استوری سیور

در این صفحه ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید استوری دانلود کنید و یا هایلایت و سپس  نام کاربری یا همان آیدی فرد مورد نظر را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

به طور مثال ما می خواهیم هایلایت های بازیگر خوب کشورمان نوید محمد زاده را دانلود کنیم پس ابتدا نام کاربری اینستاگرام او را در قسمت مشخص شده وارد می کنیم و سپس روی Download کلیک می کنیم:

 

 ابتدا آیدی فرد مورد نظر را در قسمت مشخص شده وارد کنید

در این قسمت ممکن است که سایت از ما تست کپچا بخواهد که باید آن را انجام دهیم. تست کپچا سوالات بسیار آسانی از ما می پرسد تا بداند که ما یک ربات مخرب نیستیم:

 

سوالات کپچا معمولا بسیار آسان است و باید با دقت به آن ها پاسخ دهید

پس از این که به تست کپچا جواب دادیم ،حالا تمامی استوری های شخص مورد نظر برای ما نشان داده می شود و با کلیک بر روی دکمه save as photo و یا در صورتی که استوری مورد نظر به صورت ویدئو باشد با کلیک بر روی save as video، استوری به صورت خودکار برای شما دانلود می شود.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با نرم افزار اتوکد (Autocad)

 

با کلیک بر روی save as photo دانلود به صورت خودکار آغاز می شود

برای دانلود هایلایت ها نیز پس از این که نام کاربری شخص را وارد کردید، اگر هایلایتی در پیج وجود داشته باشد، آن را به صورت زیر نمایش می دهد:

 

شما می توانید در صفحه نمایش استوری ها با کمی پایین آمدن به هایلایت ها برسید

شما باید روی دکمه show highlights و سپس هایلایت مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن استوری های موجود در آن هایلایت به شما نمایش داده خواهد شد و سپس با کلیک بر روی دکمه save as photo و یا save as video   به صورت خودکار استوری برای شما دانلود می شود.

دانلود استوری ها از سایت AloInstagram

دانلود از این سایت نیز بسیار آسان است و در کمتر از یک دقیقه می توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. ابتدا وارد سایت Aloinstagram شوید. سپس نام کاربری و یا همان آیدی فرد مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده بنویسید و سپس روی دکمه SEARCH کلیک کنید.

 

با وارد کردن نام کاربری تمامی استوری ها برای شما نمایش داده خواهد شد

پس از چند ثانیه، تمامی استوری های شخص مورد نظر به شما نشان داده خواهد شد و با کلیک کردن روی “Download” پس از چند ثانیه محتوای مورد نظر دانلود می شود.

لازم به ذکر است که با این روش نمی توانید از پیج های پرایوت و یا همان خصوصی استوری دانلود کنید.

در ادامه نحوه دانلود استوری و یا هایلایت در پیج های خصوصی را آموزش می دهیم.

دانلود استوری و هایلایت از پیج های خصوصی اینستاگرام

برای دانلود استوری ها و یا هایلایت های مختلف از پیج های خصوصی اینستاگرام شما می توانید از یک اپلیکیشن های موبایل مختلف موجود در استور ها استفاده کنید. در این آموزش ما از نرم افزار اندروید ins take downloader استفاده می کنیم که می توانید آن را از طریق استور های اندروید مانند گوگل استور و یا مایکت و بازار دانلود نمایید.

به طور کلی روش کار تمامی اپلیکیشن هایی که برای دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام کاربرد دارند نیز به شکل زیر است و شما می توانید با این روش، از اپلیکیشن های دیگر نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه تنظیم ساعت و تاریخ در ویندوزهای ۷ ، ۸ و ۱۰

برای استفاده از این اپلیکیشن شما ابتدا باید با استفاده از حساب اینستاگرام خود به آن وارد شوید. می توانید برای جلوگیری از هرگونه مشکلات امنیتی، یک حساب دیگر در اینستاگرام بسازید و با استفاده از مشخصات آن به اپلیکیشن وارد شوید.

پس از نصب، برنامه از شما می خواهد که در حساب اینستاگرام خود از طریق این برنامه لاگین و یا همان ورود کنید .سپس باید با استفاده از همان اکانتی که با آن وارد این برنامه شده اید، آن پیج را فالو کنید تا محتوای آن برای شما قابل نمایش باشد.

پس از این که وارد برنامه شدید، دو روش برای دانلود استوری و یا هایلایت ها وجود دارد.

روش اول

ابتدا از طریق اینستاگرام به استوری، هایلایت، فیلم و یا عکس مورد نظر بروید و سپس روی سه نقطه‌‌ی گوشه‌ی بالای آن کلیک کنید.

پس از این که گزینه های بیشتر برای شما نشان داده شد، روی گزینه “share” و یا “اشتراک گذاری” کلیک کنید.

 

روش دانلود استوری و یا هایلات با استفاده از برنامه ins take downloader

پس از آن در میان گزینه های موجود گزینه  ins take downloader را انتخاب نمایید. سپس به طور خودکار وارد برنامه می شوید و بعد از گذشت چند ثانیه استوری و یا هایلایت مورد نظر شما به طور خودکار دانلود می شود.

روش دوم

دوباره مانند دفعه قبل به استوری، هایلایت و یا پست مورد نظر خود بروید و دکمه‌ی سه نقطه‌ی گوشه ی بالا را بزنید. سپس روی گزینه‌ی “copy link “ کلیک می کنید.

 

نحوه دانلود استوری و یا هایلات اینستاگرام با استفاده از ins take downloader

پس از آن به برنامه مراجعه می کنید و با پیست کردن و یا همان جاگذاری متن در قسمت مشخص شده، و سپس کلیک روی گزینه “download” پس از چند ثانیه محتوای مورد نظر برای شما دانلود می شود.

لازم به ذکر است که این گونه خدمات به دلیل این که رایگان هستند، پر از تبلیغات هستند و به همین علت ممکن است که در در هنگام کار کردن با آن ها مدام با تبلیغات گوناگون روبرو شوید و به همین خاطر کار با آن ها کمی سخت تر شود.

برخی از پیج ها می توانند در استوری خود گزینه “share” را غیر فعال کنند و در نتیجه شما نمی توانید از آن پیج چیزی دانلود کنید.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]