از بین بردن زردی وسایل سفید

[ad_1]

برطرف کردن زردی وسایل سفید, روش های تمیز کردن وسایل زردشده

از بین بردن وسایل زرد شده

روش رفع زرد شدن لوازم سفید

قطعا برای خیلی از شماها پیش آمده می باشد که وسایل سفیدتان به مرور زمانه زرد شده می باشد. این زردی ها به سختی پاک می شوند. بنابراین چند راه حل برای شما آورده ایم که راحتتر این وسایل را پاک کنید.

چگونه زردی را از لوازم سفید برداریم؟

از بین بردن زردی وسایل می تواند دردناک باشد، اما ایده های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. لوازم خانگی را هفتگی با یک پاک کننده همه منظوره با مواد سفید کننده، یک پد پاک کن جادویی یا جوش شیرین پاک کنید. برای زردی شدید، کرم پراکسید را به وسایل مالیده و برای مدت 3 تا 4 ساعت در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دهید تا دگرگونی رنگ ایجاد شود.

روش اول : پاک کردن اساسی

1- وسایل را با پاک کننده همه کاره پاک کنید. برای پاک کردن وسایل سفید ، از اسپری پاک کننده همه منظوره که حاوی مواد سفید کننده می باشد استفاده کنید، که سبب خلاف عفونی سطوح و سفید شدن لکه ها می شود. محصول را روی پارچه یا اسفنج پاک اسپری کرده و سطح را کاملاً پاک کنید. با یک پارچه مرطوب پاک بشویید.

قبل از خرید، برچسب محصول را بخوانید تا مطمئن شوید برای استفاده در لوازم خانگی بی خطر می باشد.

بیشتر بخوانید:  نحوه ی شستن پرده با بخارشوی

با انجام تمیزکاری اساسی در هر هفته از سطح سفید محافظت کنید.

از بین بردن زردی وسایل سفید,راهنمای سفید کردن وسایل زرد شده

رفع کردن وسایل زرد شده

2- از یک پد پاک کن جادویی استفاده کنید. یک پد پاک کننده ی جادویی بخرید تا لکه های لوازم زرد شده خود را پاک کرده و آنها را سفید کند. کافی می باشد اسفنج را خیس کرده و سطح دستگاه را کاملاً پاک کنید. بعد از آن نیازی به آبکشی نیست!

پدهای پاک کن جادویی برای استفاده در اکثر سطوح، به غیر از سطح قشنگ یا براق، ایمن هستند.

3- سطوح را با جوش شیرین پاک کنید. مقدار زیادی جوش شیرین را روی یک پارچه مرطوب و پاک بپاشید و سطح دستگاه زرد شده خود را پاک کنید. برای دسترسی سخت به قسمتها یا گوشه ها، از یک مسواک با موی نرم برای پاک کردن وسایل استفاده کنید. برای شستشو، از یک پارچه پاک و مرطوب استفاده کنید.

4- از محلول سفید کننده و جوش شیرین استفاده کنید. 32 اونس مایع (950 میلی لیتر) آب گرم، 4 اونس مایع (120 میلی لیتر) سفید کننده و 2 اونس مایع (59 میلی لیتر) جوش شیرین را در یک سطل ترکیب کنید. دستکش دست تان کنید، یک اسفنج پاک را در مایع فرو ببرید، آن را بیرون آورده و سطح دستگاه خود را پاک کنید. بگذارید 10 لحظه بماند، سپس دستگاه را یک بار دیگر با یک اسفنج پاک و مرطوب پاک کنید.

بیشتر بخوانید:  آیا می دانید نام درختان بهشتی چیست؟

برای دستیابی به بهترین عاقبت ممکن می باشد لازم باشد چند بار این روند را ازسرگیری کنید. مطمئن شوید که هر بار 10 لحظه کامل شکیبایی کرده اید.

روش دوم : استفاده از کرم پراکسید در وسایل کوچک پلاستیکی

1- یک بطری کرم پراکسید بخرید. در فروشگاه های لوازم آرایشی به دنبال یک بطری کرم پراکسید بگردید. غلظت پراکسید کرم از 9 تا 12 درصد متغیر می باشد و سبب می شود که از پراکسید هیدروژن با 3 درصد موثرتر باشد. این ماده برای سفید کردن و رنگ آمیزی مو در سالن ها استفاده می شود و همچنین ممکن می باشد در کیت های رنگ مو دائمی (در داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ فروخته می شود) یافت شود.

تمیز کردن وسایل زردشده, مراحل تمیز کردن وسایل سفید زردشده

کرم پراکسید برای پاک کردن وسایل زرد شده

2- وسیله تان را به طور مساوی با کرم پراکسید بپوشانید. برای محافظت از پوست دستکش بپوشید. برای محافظت از آنها، هر نشان یا برچسب روی دستگاه را با استفاده از اسکاچ بپوشانید. با استفاده از مسواک یا برس رنگ، کرم پراکسید را به سطح دستگاه بمالید.

3- وسیله ی خود را مهر و موم کرده و در بیرون در معرض خورشید قرار دهید. مورد را در یک کیسه بزرگ Ziplock یا کیسه آشغال براق قرار دهید و آن را استوار ببندید. در طی این فرآیند نباید اجازه دهید کرم پراکسید خشک شود، بنابراین اعتماد حاصل کنید که هیچ پارگی و سوراخ در کیسه وجود ندارد. آن را خارج از نور خورشید قرار ندهید.

بیشتر بخوانید:  مهم ترین نکات هنگام خرید سینک ظرفشویی

این روش سفید کردن، برای وسایل کوچک و میانه ​​ایده آل می باشد که می توانید آن را به آسودگی بپوشانید و به فضای باز منتقل کنید.

قبل از آغاز این کار، از آفتابی بودن هوا مطمئن شوید.

تمیز کردن وسایل برقی زردشده,تکنیک های تمیز کردن وسایل سفید زردشده

وسیله ی خود را با روش های مختلف سفید کنید

4- بگذارید وسیله تان بیرون بماند. به دستگاه اجازه دهید 3 تا 4 ساعت در زیر خورشید بیرون بماند. هر ساعت آن را بچرخانید تا پایان بخت های آن در مساوی نور خورشید قرار بگیرند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش سبب ایجاد واکنش با کرم پراکسید می شود و تاثیر زرد شدن آن را بالعکس می کند.

5- وسیله تان را بردارید و آبکشی کنید. وسیله تان را از کیسه خارج کنید. با استفاده از یک پارچه مرطوب، پایان سفید کننده های کرم را از سطح پاک کنید. قبل از استفاده ، اجازه دهید چندین ساعت خشک شود.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]