بررسی مشخصات و ویژگی های ادکلن دیور ساواج و هر آن چه که باید بدانید.

در سال ۱۹۴۷ برندی حرفه ای و لوکس با نام تجاری دیور در فرانسه شروع به کار کرد. سازنده این برند فردی به نام کریستین دیور است که فعالیت خود را با تولید عطر زنانه ای به نام میس دیور آغاز کرد. تولید این عطر از علاقه بسیار زیاد کریستین دیور به خواهرش سرچشمه می گیرد. ۲ سال بعد از ساخت این عطر، برند دیور به برندی سرشناس و مشهور تبدیل شد که دلیلش ماندگاری و کیفیت بی نظیری بود که این عطر داشت. عطر های مختلفی از این برند اصیل تا به امروز به بازار عطر و ادکلن وارد شده است که یکی از برترین عطر های این برند، عطر مردانه ساواج دیور یا همانSauvage Dior  می باشد.

آشنایی با عطر مردانه ساواج دیور

امروزه عطر های مردانه با کیفیتی توسط برند های مشهور روانه بازار می شوند که انتخاب و خرید عطر مناسب از جمله موارد مهمی است که آقایان باید به آن توجه داشته باشند.

اتفاق مهمی که در سال ۲۰۰۰ میلادی باعث شگفتی دنیای عطر و ادکلن شد، خلق عطر ساواج توسط کریستین دیور بود که با رایحه ای افسانه ای و کم نظیر توانست در مدت زمان کوتاهی نظر مثبت بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. این عطر استثنایی از طبیعت صخره ها، صحرا و آسمان آبی آن و همچنین تپه های ناهموار صحرا الهام گرفته است.

عطر دیور ساوج (ساواج/ساواژ) ادوتویلت مردانه Dior Sauvage EDT، عطری ملایم و تلخ با ماندگاری بسیار بالا است که می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید. این عطر در سال 2015 توسط برند دیور معرفی شد و تا به امروز از آن به عنوان عطری با رایحه های زیبا (بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر) یاد می شود و این محصول را می توان به نوعی به عنوان پرفروش ترین محصولات برند دیور دانست!

بیشتر بخوانید:  کدام کابینت برای آشپزخانه شما مناسب است

بررسی ویژگی های ظاهری عطر مردانه ساواج دیور

ادکلن دیور ساواج به واسطه طبیعت خنکی که دارد با شیشه ای به رنگ مشکی و آبی طراحی شده است که درون جعبه ای به رنگ مشکی قرار می گیرد. درب شیشه عطر ساواج استوانه ای شکل و به رنگ مشکی طراحی شده است که نام برند دیور به رنگ سفید بر سر آن قرار می گیرد. روی شیشه عبارت SAUBAGE و در قسمت انتهایی شیشه عبارت Dior را مشاهده خواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث جذابیت ادکلن ساواج شده است، براق بودن شیشه و انعکاس نور در آن می باشد که نشان از  حیات در یک بیابان خشک می دهد. حجم شیشه این ادکلن نیز ۱۰۰ میلی لیتر می باشد.

عطر ساواج به واسطه تبلیغات چه اشخاصی معروف شد؟

درست است که عطر ساواج محصول یک کمپانی معتبر می باشد و به تنهایی به محبوبیت می رسد اما نیم دیگر این محبوبیت زمانی به وجود آمد که هنر پیشه سرشناس آمریکایی به نام جانی دپ در یک تیزر تبلیغاتی حس و حال و هوای این عطر را کنار طبیعت بکر صحرا به تصویر کشید. بعد از تبلیغی که توسط جانی دپ انجام شد، آقایان تمایل زیادی برای خرید این عطر پیدا کردند. خصوصا زمانی که جانی دپ نظر خود را در رابطه با عطر ساواج این گونه بیان کرد: حسی جادویی و فوق العاده را با این عطر تجربه می کنید که ممکن است به چشم نیاید اما شما را افسون می کند و احساس دگرگونی و قدرت پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  یک روز مهیج در استخر روباز اكباتان

عطرسازی که عطر ساواج دیور را خلق کرد کیست؟

دیور یکی از برند های شناخته شده ای است که در زمینه مد و فشن و همچنین عطر و ادکلن فعال می باشد. کریستین دیور، موسس کمپانی دیور، خود با الهام گرفتن از طبیعت و ترکیب رایحه های فوق العاده، عطر هایی تولید می کند که توجه جهانیان را به سمت خود می کشاند. عطر ساواج ساخت کریستین دیور از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین عطر های این برند به حساب می آید.

عطر ساواج دیور توسط کدام کشور تولید می شود؟

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم، برند دیور در فرانسه فعالیت می کند و تمامی محصولات این برند ساخت فرانسه هستند که به نقاط مختلف جهان صادر می شوند.

عطر ساواج دیور را چه سلیقه ای از آقایان می پسندند؟

به جرات می توان گفت که هر مرد جذابی باید همیشه عطر ساواج را به همراه داشته باشد چرا که یکی از بهترین عطر هایی است که مخصوص آقایان طراحی می شود. معمولا هم مرد های بالای ۱۸ سال آن را می پسندند. برای خاموش کردن عطش در وجودتان طبیعت خنک و معتدلی را در نظر بگیرید که با رایحه ای گرم و تند و تلخ آمیخته شده باشد، این کمترین تصوری بود که می توانستید از عطر فوق العاده ساواج داشته باشید.

وقتی می گوییم مرد های بالای ۱۸ سال بیشتر آن را می پسندند منظورمان این است که آقایان خوش استایل و با وقار و اصیل که دوست دارند به عنوان فردی جذاب، در مجالس و مهمانی ها بدرخشند عطر ساواج را انتخاب می کنند و از رایحه بی نظیر و عالی این عطر بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید:  نحوه اجاره ماشین جهت تیزر و تبلیغات

عطر ساواج دیور مناسب چه فصلی است؟

رایحه های این عطر لوکس و اصیل ترکیبی از روایح سرد و گرم هستند که استفاده از این عطر را در هر فصلی از سال امکان پذیر می کند اما همانطور که در تبلیغات این عطر نیز مشاهده کردید، بیشتر مناسب شب های خنک در فصل های معتدل تری همچون پاییز و بهار می باشد.

ماندگاری و پخش بو عطر ساواج دیور چقدر است؟

دو عامل مهم که در خرید عطر بسیار موثر هستند قدرت ماندگاری و پخش بو می باشند که افراد به آن ها توجه ویژه ای می کنند.

در عطر ساواج چون رایحه های بسیار قوی باهم ترکیب شده اند، بنابراین دارای ماندگاری بالا یعنی چیزی حدود ۵ تا ۸ ساعت می باشد. قدرت پراکندگی بو در این عطر نیز بسیار خوب است به طوری که اگر می خواهید فرد جذابی باشيد که به واسطه بوی خود همه را جذب کنيد، عطر ساواج دیور بهترین گزینه برای شما می باشد.

نت های بویایی در عطر ساواج دیور چیست؟

  • گروه بویایی: مرکباتی، ادویه ای، معطر
  • نت اولیه: ترنج، فلفل سیاه
  • نت میانی: فلفل صورتی، فلفل دیچوان، اسطخدوس، گل شمعدانی، نعناع هندی
  • نت پایانی: امبروکسان، گل لادن، سدر

اطلاعات ساواج به طور خلاصه:

  • نوع: ادوتویلت
  • مناسب: آقایان
  • رایحه: تند و گرم
  • طبع: معتدل و خنک
  • فصل مناسب: پاییز و بهار
  • حجم: ۱۰۰ میلی لیتر
  • ماندگاری: عالی
  • پخش بو: بسیار خوب
  • ساخت کشور: فرانسه