بیوگرافی فرخ نعمتی + عکس فرخ نعمتی

[ad_1]

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

عکس فرخ نعمتی

 

عکس ها و بیوگرافی فرخ نعمتی

فرخ نعمتی در سال 1330 در تهران متولد شد. همسر وی «سهیلا رضوی»، بازیگر می باشد. بازی در سینما را از سال 1363 با «زائر خلف»آغاز کرد. در ادامه این مقاله بیوگرافی فرخ نعمتی را میخوانیم.
چکیده ای از بیوگرافی فرخ نعمتی:

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱ آذر ۱۳۳۰ ‏

تهران، ایران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۶۳ تا کنون

همسر: سهیلا رضوی

مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت اقتصادی

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

عکس های فرخ نعمتی

بیوگرافی فرخ نعمتی:

فرخ نعمتی متولد ۱ آذر ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. خانواده پدری و مادری فرخ نعمتی اصالتا طالقانی هستند. وی دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:  ست های آدیداس دخترانه سوپر لاکچری adidas | ست لباس دخترانه

فرخ نعمتی به صورت حرفه ای فعالیت خود را از سال 1358 وقتی 28 ساله بود با ‘نمایش لمون با’ در تالار اصلی تئاتر شهر شروع کرد و تا مدت ها در عرصه تئاتر فعالیت می کرد و در سال 1362 با سریال نوروزنامه برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در سال 1363 با فیلم زائر خلف به کارگردانی یدالله نوعصری وارد پرده سینما شد. بازی فرخ نعمتی در سریال خانه سبز باعث شهرتش شد.

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

تصاویر فرخ نعمتی

بازی فرخ نعمتی در نقش امام رضا (ع):

حضور فرخ نعمتی در ولایت عشق سال 1375 در نقش امام رضا (ع) بود که با اینکه چهره اش مشخص نبود اما صدای ناب او تا همیشه در یادها ماندگار شد.

بیشتر بخوانید:  ماسک عجیب یک مسافر در مترو!

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

عکس جدید فرخ نعمتی

ازدواج فرخ نعمتی:

فرخ نعمتی و همسرش سهیلا رضوی یکی از زوج های موفق سینمای کشورمان هستند که زندگی عاشقانه ای دارند. ماحصل این ازدواج 2 پسر می باشد که پسر اولشان در سال 55 و پسر دومشان در سال 61 متولد شد. که هردو پسرشان ازدواج کرده است.

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

فرخ نعمتی  و همسرش سهیلا رضوی

نحوه آشنایی با سهیلا رضوی از زبان فرخ نعمتی:

خواهر بزرگم با مادر سهیلا همکلاس بود. وقتی بچه بودیم چند باری همدیگر را دیده بودیم و عاقبت با هم ازدواج کردیم. من و همسرم هر دو بازیگریم و یکی از زوج های قدیمی هم به حساب می آییم. معتقدم برای زندگی مشترک موفق هر دو طرف باید گذشت داشته باشند، یکدیگر را دوست بدارند و با هم مهربان باشند. زندگی مشترک فرصتی به آدم ها نمی دهد که آنها در تضاد با یکدیگر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین عکس بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعی

وقتی در سن جوانی ازدواج می کنی رشد و تکامل ذهنی در زندگی مشترک شکل می گیرد و مرد و زن با هم کامل شده و به مرور تبدیل به یک نفر می شوند. تکامل در ارتباط درست و مشترک زن و مرد شکل می گیرد و ازدواج بهترین شکل تکامل زن و مرد است. حضور سهیلا در زندگی ام همان موهبتی است که وعده داده شده بود و از آسمان برایم نازل شد.

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

عکس های جدید فرخ نعمتی و همسرش

فرخ نعمتی,بیوگرافی فرخ نعمتی,عکس فرخ نعمتی

فرخ نعمتی و سهیلا رضوی

منبع: بیتوته

[ad_2]