بیوگرافی مرجان محتشم

[ad_1]

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

عکس مرجان محتشم

 

بیوگرافی مرجان محتشم + عکس

مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مرجان محتشم جزو بازیگرانی است که هم کم کار و کم حاشیه می باشد. در ادامه با بیوگرافی مرجان محتشم بیشتر آشنا خواهید شد.
چکیده ای از بیوگرافی مرجان محتشم:

نام و نام خانودگی: مرجان محتشم

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ ‏تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۵-۱۳۸۷

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

تصاویر مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم:

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. اولین تجربه تلویزیونی‌ در سال 1373 در سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بود و به‌طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان به بازیگری اش ادامه داد.

ولی بازی در این سریال ها نتوانست او را به شهرت برساند تا اینکه با بازی در سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی در نقش شهربانو در کنار بازیگرانی همچون کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و بسیاری از بازیگران بزرگ به شهرت زیادی رسید.

بیشتر بخوانید:  خواص بی نظیر زیره از نظر طب سنتی

پس از درخشش در مجموعه پس از باران، سیلی از پیشنهاد ها توسط کارگردانان معروف به دست محتشم رسید. اما او بر خلاف بسیاری به دنبال ستاره شدن نبود و معدودی از آنها را برای ایفای نقش پذیرفت.  اولین بازی اش نیز در فیلم سینمایی رز زرد در سال 1381 بود.

مرجان محتشم از بازیگران بسیار کم حاشیه ایرانی است که چندان علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا تیتر مجله‌ها و سایت‌ها بودن نشان نمی‌دهد.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم در سریال پس از باران

علت کم کاری مرجان محتشم:

مرجان محتشم در خصوص کم‌کاری خود می‌گوید:

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نامشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم.

بیشتر بخوانید:  عکس های رمانتیک دختران و پسران عاشق

مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه، این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.

در دی ماه ۱۳۹۶ وی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. این اولین حضور تلویزیونی او پس از چندین سال غیبت هنری بود. وی در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم در فیلم رز زرد

بیشتر بخوانید:  گاو پنج پای چینی که محلی ها آن را بد یمن می دانند

در خصوص زمان بازگشتش به دنیای بازیگری گفت: 

در حال حاضر تلاش می‌کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم؛ اما دلم می‌خواهد نوشته‎هایم چاپ شود. زنده‎یاد علی معلم نازنین بارها از من خواست این نوشته‎ها را منتشر کنم که هر بار این کار را به تأخیر انداختم اما فکر می‌کنم زمان آن رسیده تا با نوشته‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز به مجال دیگری دارم.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

مرجان محتشم و مهران مدیری

بیماری مرجان محتشم: 

مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ به یک بیماری سخت (ناراحتی کلیه) مبتلا شد و در تأمین هزینه‌های خود دچار مشکل گردید وی در این رابطه گفت: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرارمعاش می‌کنم.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

منبع: بیتوته

[ad_2]