راهنمای خرید پرده – خانه پرده

پرده برقی همانند دیگر وسایل برقی، برای رفاه حال افراد به وجود آمده اند.  پرده های برقی معمولا در خانه هایی که بیشتر وسایل آن هوشمند است، استفاده می­شود. پرده برقی یکی دیگر از رهبران در زمینه فناوری پرده های موتوری است.

اگر شما قصد خرید پرده برقی را دارید، ما برخی از مدل های آن را برای شما شرح خواهیم داد.

پرده Switchbot

موتور پرده Switchbot دستگاهی است که پرده معمولی شما را به پرده ای هوشمند تبدیل می­کند. برای نصب آن نیز به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. ویژگی تایمر در آن به کاربران اجازه می­دهد تا زمان باز و بسته شدن پرده را هر روز برنامه ریزی کنند. کنترل از راه دور Switchbot به شما امکان می­دهد پرده خانه خود را بدون برنامه خانه هوشمند کنترل کنید.

نصب و استفاده از این موتور پرده سبک بسیار آسان است. فرآیند نصب یک فرآیند یک مرحله ای است و کمتر از یک دقیقه طول می­کشد تا موتور پرده Switchbot را نصب کنید.

سه روش برای باز و بسته کردن پرده ها با موتور پرده Switchbot وجود دارد. می توان آن را با ویژگی لمسی کنترل کرد که با کمی لمس پرده را باز یا بسته می­کند. علاوه بر این، می­توان آن را با یک دستیار مجازی یا برنامه switchbot از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد. این برنامه به شما امکان می­دهد وضعیت پرده خود را بررسی کرده و در صورت نیاز از هر نقطه آن را تنظیم کنید. به این ترتیب، برای بستن پرده مجبور نیستید در خانه حضور داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نقاشی از عمل جراحی که پس از یک قرن حراج می شود

موتور پرده Switchbot با دستیاران مجازی مانند Amazon Alexa ، Google Assistant و Apple Siri سازگار است. شما می­توانید پرده خود را با بیان کلمه فرمان به عنوان مثال “Siri ، پرده ها را باز کنید” باز و بسته کنید.

این مدل برای پرده های سنگین (بیش از 10 کیلوگرم) مناسب نیست.

پرده برقی QUOYA

پرده برقی Quoya Drapery System نه تنها ظریف است بلکه دارای تمام ویژگی های لازم برای عملکرد بی عیب و نقص است. مزیت برتر پرده های برقی راحتی است که آن ها ارائه می­دهند و Quoya تمام ویژگی های لازم برای راحتی افراد را فراهم می­کند.

پرده های Quoya قابلیت تنظیم دارند تا با هر اندازه پنجره ای متناسب باشند. نصب آنها نیز آسان است و تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب در بسته گنجانده شده است. نیازی به متخصص نخواهید داشت تا در نصب به شما کمک کند. به راحتی می­توانید این کار را در کمتر از یک ساعت انجام دهید و برای سهولت این روند، سازنده یک فیلم نصب گام به گام  را برای شما قرار داده است.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

یکی دیگر از ویژگی هایی که این پرده موتوری را از بقیه متمایز می­کند عملکردهای متعدد هوشمند آن است. می­توانید پرده های خود را با استفاده از کنترل از راه دور موجود یا از طریق برنامه تلفن کنترل کنید.

پرده های برقی نیز دارای قابلیت حرکت لمسی هستند. هنگامی که برای باز کردن یا بستن آن ها از صفحه های لمسی استفاده کنید، به طور خودکار باز یا بسته می­شوند.

موتور نیز بسیار بی صدا است و شما فقط صدای تکان خوردن ناشی از باز کردن معمول پرده ها را خواهید شنید.

پرده های اتوماتیک Quoya همچنین با Alexa ،SmartThings ، IFTTT و Google کاملا سازگار هستند. این بدان معنی است که شما همچنین می­توانید از صدای خود برای دستور دادن استفاده کنید.

اگر شما اغلب فراموش می­کنید پرده ها را در صبح باز کنید، این پرده های هوشمند گزینه تنظیم برنامه را دارند. با استفاده از برنامه تلفن، می­توانید پرده های خود را برنامه ریزی کنید تا در زمان دلخواه باز یا بسته شوند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

یکی از چالش های اصلی هنگام انتخاب پرده های با موتور، حداکثر وزن قابل تحمل آن ها است. موتور این پرده قوی و خوش ساخت است و می­تواند تا 70 کیلوگرم بار را تحمل کند. در هر متر 8 قلاب برروی پرده تعبیه شده است.

در صورتی که قصد خریداری پرده اداری برای محل کار خود را دارید، این پرده های برقی مناسب محل شما می­باشند.

از نکات مثبت این پرده:

  • کنترل با استفاده از دستورات صوتی
  • پشتیبانی از فعال سازی حرکت لمسی
  • طراحی زیبا و ساخت محکم
  • نصب و راه اندازی آسان
  • شامل یک فیلم آموزش نصب دقیق

Zemismart

با وجود قیمت نسبتا پایین، این پرده ها دارای تمام ویژگی ها و لوازم جانبی مورد نیاز برای پرده های هوشمند موتوری هستند. از یک کنترل از راه دور، یک سوئیچ دیواری، برنامه تلفن هوشمند و سازگاری کنترل صدا در این مدل از پرده برقی وجود دارد.

در هر کجای دنیا می­توانید پرده های خود را از راه دور روشن کنید. همچنین می­توانید از برنامه برای تنظیم زمان سنج برای باز یا بسته شدن پرده ها در زمان های مشخص، مثلا صبح و عصر استفاده کنید.