رزرو هتل مدینه الرضا مشهد و هتل پارک حیات مشهد

مقصد تعطیلات بعدی خود را برنامه ریزی می کنید؟ این هتل 4 ستاره الغدیر مشهد تنها شش دقیقه با حرم فاصله دارد. در موقعیت مناسبی در چهارراه شهدا نبش کوچه 1 قرار دارد. تنها بیست دقیقه از فرودگاه به معنای زمان سفر سریع است. تا ترمینال نیم ساعت راه است.

امکانات اتاق

هر اتاق در هتل الغدیر مشهد دارای تلویزیون و یخچال می باشد. همه امکانات برای راحتی شما طراحی شده است. قابل توجه ترین فضاهای داخلی زیبا به وای فای مجهز هستند. یک سرویس بهداشتی وجود دارد. نمازخانه مخصوصا مربوطه نیز برای استفاده شما در دسترس است. نقاط مختلف گردشگری در نزدیکی هتل الغدیر مشهد ارزش این سفر را دارد. و فاصله این هتل تا حرم مطهر حدود 5 دقیقه پیاده روی می باشد.

هتل 4 ستاره توس در نزدیکی حرم امام رضا در خیابان شیرازی و با فاصله کمی از فرودگاه و حرم امام رضا واقع شده است. مراکز خرید، مکان های دیدنی نیز به این هتل بسیار نزدیک هستند. کافی شاپ 24 ساعته و رستوران مجلل و زیبای این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران می باشد. هتل توس مشهد در 3 طبقه و دارای 84 اتاق مجهز به لوازم شیک می باشد. این هتل دارای اتاق ماساژ و سالن بدنسازی برای مردان است.

هتل پارک حیات مشهد یکی از هتل های پنج ستاره در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای شهر مشهد مقدس قرار دارد و از جمله هتل های پنج ستاره با کیفیت و امکانات بالا می باشد. هتل بزرگ پارک حیات مشهد دارای حدود 300 اتاق و واحد اقامتی می باشد که این واحد ها بصورت اتاق ها و سوئیت ها و نیز آپارتمان های اتاق خواب دار می باشد. هتل پارک حیات مشهد دارای امکانات و خدمات بروز و بالایی نظیر بدنسازی و باشگاه بدنسازی و استخر و مجموعه آبی و سونا و جکوزی و حمام ترکی می باشد.

بیشتر بخوانید:  انتخاب بیرینگ براساس بار استاتیکی

هتل مشهد یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا نزدیک حرم مطهر واقع شده است. این هتل مدرن در 10 طبقه طراحی شده و دارای 140 اتاق در دو نوع اتاق، سه سوئیت و آپارتمان می باشد. رستوران خوب این هتل غذاهای لذیذی را با انواع غذاهای ایرانی در فضایی آرام برای مسافران سرو می کند.

هتل جواد مشهد در نزدیکی حرم رضوی واقع شده و مناسب برای کسانی است که می خواهند اقامتی خاطره انگیز در جوار حرم امام رضا داشته باشند. اگر می خواهید با ماشین شخصی به مشهد سفر کنید، هتل جواد با پارکینگ سه طبقه بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر این، هتل مجهز به سیستم ضد حریق و کنترل امنیتی است که اقامت ایمن در اتاق ها و سوئیت های مرتب را فراهم می کند. به غیر از حرم امام رضا، این هتل به مسجد گوهرشاد و بازار رضا نزدیک است.

بیشتر بخوانید:  گفتگویی خواندنی با شیث نگهدار داستان نویس جوان و موفق کشورمون

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل (150 متری) به حرم امام رضا است. هتل مدینه الرضا در سال 1392 افتتاح شد.این هتل با محیطی فوق العاده و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاق های شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد. هتل مدینه الرضا مشهد در خیابان شیرازی، جنب شارستان رضوی واقع شده است. این هتل در 17 طبقه و 14 واحد شامل 325 اتاق خواب، سوئیت هایی مانند: اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، اتاق های کانکت، اتاق عروس، آپارتمان های یک خوابه و آپارتمان های دو خوابه می باشد. از امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می توان به رستوران ، سالن کنفرانس، کافی شاپ، سالن بازی کودکان، واحدهای تجاری، کتابخانه، سالن کنفرانس، مجتمع آبی، رستوران سنتی، لندری اشاره کرد. ، پارکینگ، تاکسی سرویس و ترانسفر. هم اکنون می توانید قیمت ها، امکانات و موقعیت هتل های مشهد را در سایت سفرهای گالیور مقایسه کنید. رزرو آنلاین هتل مدینه الرضا در مشهد و بهره مندی از تخفیف های ما برای رزرو آنلاین هتل های مشهد.

فاصله هتل مدینه الرضا مشهد از جاذبه ها و اماکن مهم شهری:

– فاصله تا حرم امام رضا: 1 دقیقه با ماشین و 5 دقیقه پیاده.

– فاصله تا ورودی باب الجواد: 3 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده

بیشتر بخوانید:  انتخابی هوشمندانه برای کسب و کار شما: هاست سرور اختصاصی یا سرور مجازی؟

– فاصله تا ورودی باب الرضا: 1 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده روی.

– فاصله تا ایستگاه راه آهن: 6 دقیقه با ماشین

– فاصله تا بازار رضا مشهد: 4 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه پیاده روی

– فاصله تا سرزمین موج های آبی: 21 دقیقه با ماشین

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد مشهد نزدیکترین هتل به حرم امام رضا با محیطی زیبا و مجلل با معماری سنتی با فرهنگ معنوی و اتاق های شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد. هتل بسیار آرام و سرشار از زیبایی و معنویت است و کارکنانی با تجربه و مدرن آماده خدمت رسانی به مهمانان شما هستند. این هتل نزدیک به حرم (150 متر) می باشد که در حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل از مهمانان پذیرایی می شود.

هتل فردوس مشهد یکی از هتل های 4 ستاره نزدیک حرم واقع در خیابان امام رضا است. این هتل دارای 98 اتاق برای پذیرایی از مسافران است که دارای 2 اتاق VIP می باشد. هتل فردوس مشهد دارای آکواریوم زیبایی در محوطه لابی است که مسافران می توانند اوقات فراغت خود را با بازدید از آن سپری کنند. امکانات هتل فردوس مشهد
: امکانات رفاهی

اینترنت وای فای

اینترنت در لابی

کافی شاپ

رستوران

ماهواره

خشکشویی

سالن کنفرانس

پارکینگ خودرو

تاکسی سرویس