طرز تهیه شامپو خشک با دو ترکیب خانگی

[ad_1]

شامپو خشک طرز تهیه شامپو خشک با دو ترکیب خانگی

 

دستور تهیه ی شامپوی خشک برای موهایی که رنگ روشن دارن، با موهای تیره فرق می کند.

 

 

 

 

شامپو خشک برای موهای روشن

1/4 پیمانه آرد ذرت که بهترین جذب کننده ی روغن پوست سر هست را با یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل مخلوط کنید. زنجبیل هم  علاوه بر بوی خوب و سرحال کننده ای که دارد، خواص ضد باکتری و درمانی دارد. این دو را درون یک کاسه هم بزنید و ۳ تا ۵ قطره روغن اسانس به دلخواه خودتان بهش اضافه کنید. این اسانس برای این است که مطمئن شوید موهای شما بعد از هر بار استفاده بوی خوبی می گیرد.این مواد را با هم مخلوط کرده و درون یک ظرف درب دار بگذارید و برای روزهای با عجله از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  خواص درمانی زيره سياه

شامپو خشک برای موهای تیره

برای موهای تیره باید دقیقا همون مراحلی که بالا توضیح داده شد رو انجام بدید، با یک فرق کوچک : پودر کاکائو بدون شکر به آن اضافه کنید. این برای این هست که وقتی پودر نشاسته را به موهای تان می زنید، دانه های سفید آرد روی سرتان باقی نماند و موهای تان خاکی به نظر نرسد. علاوه بر آن پودر کاکائو کلی آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی دارد و برای مو و پوست سرتان بسیار مفید است.

طرز استفاده

با یک قلمو کمی از پودر را روی ریشه ها و قسمت هایی که بیشتر از همه چرب می شوند بزنید (مثل چتری ها). بیشتر روی ریشه ها تمرکز کنید اما اگر بقیه موها هم به تازه تر شدن احتیاج دارند، کمی از مواد را تا نوک موها بزنید. حالا بهتر است موهای تان را از بالا به پایین شانه کنید تا پودر به همه جا پخش شود. ۵ تا ۷ دقیقه قبل از اینکه بخواهید موهای تان را مدل خاصی درست کنید صبر کنید، تا شامپوی خشک چربی های مو را به خودش جذب کند.

بیشتر بخوانید:  گالری عکس های عاشقانه دونفره بهار امسال

 

نوشته طرز تهیه شامپو خشک با دو ترکیب خانگی اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

[ad_2]