فال روز یکشنبه 8 دی 1398

[ad_1]

فال روز یکشنبه 8 دی 1398

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز  یکشنبه 8 دی 1398

فال روز یکشنبه 8 دی 1398

فال روزمتولدین فروردین: شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی كه امروز احساس می‌كنید به خاطر این است كه سیاره حاكم شما بهرام با پلوتون در یك ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی كه شما را می‌شناسند ممكن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا كه قبل از اینكه دست به كاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌كنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا كه می‌تواند امكان رفتارهای ناخودآگاه را در شما كاهش دهد. سعی كنید به جای اینكه فقط به منافع خود فكر كنید به منافع دیگران نیز توجه كرده و سعی كنید برای دیگران نیز مفید باشید.
فال روزمتولدین اردیبهشت: شما می‌دانید كه بعضی اوقات مثل یك گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو كه بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممكن است بخواهید كه برای حفظ موقعیت كنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی كه به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست كه واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای كسب اطلاعات جدید نه فقط  نشانه ای از باهوشی و زیركی است، بلكه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت  افزایش دهد.
فال روزمتولدین خرداد: امروز ممكن است حتی خودتان را با توانایی كه در مواجهه با احساسات پیچیده و سخت دارید بتوانید شگفت زده كنید. حتی اگر راه آسانتری نیز وجود داشته باشد اما شما آن را انتخاب نمی‌كنید. اما الان تمایلی به ساده اندیشی ندارید؛‌ شما می‌خواهید به عمیق ترین تجربه ها دست یابید كه تا كنون از شما دوری می‌كردند. خوشبختانه، در این سفر درونی افكار هیجان بخش شما را همراهی می‌كنند، حس كنجكاوی را در شما بیدار كرده و شما را در شناختن خودتان یاری می‌كنند.
فال روزمتولدین تیر: شما احتمالا امروز با نیرویی سخت و استوار روبرو می‌شوید مثل این كه فردی درخواست شما را نمی‌پذیرد و آن را رد می‌كند. دیگران ممكن است امروز شما را متهم به این كنند كه بسیار نیازمند دیگران هستید یا اینكه از احساساتتان برای پیش بردن كار خود استفاده می‌كنید. این می‌تواند فرصتی باشد كه برای حفظ روحیه حساس خود، از دیگران حق خود را مطالبه كنید. ممكن است وسوسه شوید كه مانع آنها شوید. با این وجود، می‌توانید با وفادار بودن به ارزش‌های خود و رها نكردن آنها برای منافع مادی احترام و تحسین دیگران را برای خود كسب كنید.
فال روزمتولدین مرداد: شما آماده یك روز سخت كاری هستید به خاطر اینكه می‌دانید تلاش هایتان به كجا منجر خواهد شد. حتی اگر دیگران به شما پیشنهاد كنند كه اوضاع را كمی ‌ساده‌تر بگیرید، اما شما نمی‌توانید بگذارید برنامه‌های بلندپروازنه شما خراب شوند. خوشبختانه، حتی اگر كاری را كه در دست انجام دارید را دست كم بگیرید،; صاعقه‌ای می‌تواند به افكار شما برخورد كند، شاید راهی باز كند تا شما بتوانید با استعداد خود بتوانید كاری را شروع كرده بودید را انجام دهید.
فال روزمتولدین شهریور: شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا كه می‌خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می‌كنید كه دیگران را كنترل كنید تا مانع برنامه‌ها و نقشه‌ها اولیه; شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه،‌ كارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اكنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال‌های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت كنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.
فال روزمتولدین مهر: شما ممكن است امروز مانند یك كوه آتشفشان باشید، با تمایلی شدید، برای ساختن چیزی كه در حال وقوع است و فشارآن روی شما بسیار زیاد است. اما نتیجه نیازی نیست كه ناگهان بروز كند. شما باید به دور و بر خود  توجه داشته باشید و بر احساسات خود درتمام روز كنترل داشته باشید. آگاهی و هوشیاری راهگشای تغییر مثبتی است اگر شما مایل باشید كه از مرحله و قلمرو آشنایی پایین بیایید و به قلمرو نا شناخته‌ای وارد شوید.
فال روزمتولدین آبان: بهرام جنگجو و پلوتون محافظه كار در نشان شما نیروی خود را برای انگیختن شما برای كار كردن تركیب كرده‌اند. این ایده خوبی نیست كه زمان را به بطالت بگذرانید و كناری بنشینید و بگذارید كه شرایط تان تغییر كنند بدون اینكه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر كند. اما به این معنی هم نیست كه بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلكه به این معنی است كه تمایلات خود را در راهی بگذارید كه جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینكه دیگران را به خاطر اتفاقاتی كه در زندگی شما افتاده است سرزنش نكنید. دقیقا منظورتان را بیان كنید؛ بعد اجازه دهید كه تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند.
فال روزمتولدین آذر: به نظر می‌رسد كه شرایط زندگی شما به آرامی ‌تغییر كنند چرا كه تمام سیاره‌های شما قوس ماجراجو را ترك كرده و به ماه بزغاله محافظه كار می‌پیوندند. اما در همان زمان، به نظر می‌رسد كه تمام اختیارات شما به پایان برسد. شما هنوز در تعهد خود نسبت به ایجاد چیزی كه اتفاق می‌افتد استوار هستید. اما اصلا كاری را از ناچاری و ناامیدی انجام ندهید. به خاطر اینكه با عجله كاری را انجام نداده و سر فرصت رویاهایتان را دنبال كنید.
فال روزمتولدین دی: امروز ممكن است تحمل تان را از دست داده و نیاز داشته باشید كه كاری كنید كه بهرام جنگجو به اولین خانه تان به پلوتون سلطه جو بپیوندد. شما از اینكه همیشه باید منتظر دیگران باشید تا كاری را انجام دهید خسته شده‌اید و می‌خواهید حتی اگر لازم شد خودتان راه را ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید كه دیگران منبعی از خودبازدارندگی هستند. این قانون همه یا هیچ نیست، پس مراقب باشید جایی كه به جلو قدم برمی‌دارید كجاست و همزمان راهی برای بازگشتن  به جایگاه دیگری از زندگی خود  داشته باشید.
فال روزمتولدین بهمن: دست از تلاش كشیدن می‌تواند پایان بی قاعده‌ای برای بهترین دوره كارتان باشد، در سال جدید فرصت‌های غیر قابل انتظاری برایتان پیش خواهد آمد. متاسفانه، اگر كارها و برنامه‌های قبلی خود را به پایان نرسانید قادر نخواهید بود كه كار جدیدی را شروع كنید. نگران نتیجه تلاش‌هایتان نباشید. در عوض، برای خلاصی از زیر بار فشارها تمركز كنید و خودتان را برای آینده آماده كنید.
فال روزمتولدین اسفند: نیروی كشمكشی كه قبلا در خانواده یا در گروه دوستان تان وجود داشت و محو شده بود، ‌ممكن است دوباره امروز مجال بروز پیدا كند و این نمی‌تواند تصویر خوشایندی برای شما باشد. با این حال،‌ بیان برنامه‌های پنهانی می‌تواند اولین قدم فرایند حل مسئله باشد. حتی اگر اطلاعاتی كه دارید به سختی قابل هضم باشند. به جای اینكه با هراس عقب نشینی كنید و سعی كنید آنچه را كه اتفاق افتاده را انكار و نادیده بگیرید، در فرصت‌های را به روی خود باز بگذارید تا بتوانید آنها را در جریان این سقط و مشكل اخیر به كار انداخته و از این فرصت برای شكوفا كردن خود اقدام كنید.
بیشتر بخوانید:  تیپ ورزشی دخترانه (ست های جدید و جذاب) + راهنمای ست کردن

نوشته فال روز یکشنبه 8 دی 1398 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

[ad_2]