لوگو موشن چیست و پروژه آماده لوگو موشن چه کاربردی دارد

متحرک سازی لوگو به وسیله برنامه‌های ادیت را لوگوموشن میگویند. که با نام‌هایی نظیر لوگو اینترو و یا آرم‌استیشن نیز معرفی میشود. پروژه آماده لوگوموشن در دسته‌بندی حوزه خدمات طراحی قرار میگیرد و از آنجا که نقش اساسی در برندسازی و کسب‌وکار دارد یکی از پر درآمدترین و جذابترین رشته‌ها در طراحی گرافیکی است.

با این حال بدین معنی نیست که لوگوموشن به طور یک گرایش خاص تعریف شود. تمرکز اصلی لوگوموشن کار کردن با نرم افزارهای منحصر به فرد گرافیکی و Logo Motion Design میباشد. تنها میتوان از طریق افترافکت‌ها درآمد بالایی بدست آورد. همانطور که از نام لوگو اینترو مشخص است، از این طراحی گرافیکی در اوایل ویدئو استفاده میشود و برای جذب مخاطب به برند تجاری خاص بسیار مناسب است.

لوگوموشن‌ها چه ارتباطی با لوگو دارند؟

پروژه لوگوموشن آماده به فایل تصویری که از ترکیب برندها و لوگوهای تجاری، صدا و نمادهای گرافیکی باشد میگویند. لوگوموشن در واقع ویدیویی کوتاه برای به تصویر کشیدن تصاویر متحرک از جمله آرم‌ها وبرندها است که تولید میشود و نام‌های دیگرآن‌ها آرم‌استیشن و لوگواینترو میباشد. پروژه لوگوموشن‌ها نیز یکی از دسته‌بندی‌های موشن گرافیک میباشد.

برای اینکه بخواهید تاثیر زیادی روی مخاطب خود بگذارید میتوانید از لوگو موشن استفاده کنید. اگر هنگام طراحی لوگوموشن حرفه‌ای عمل کنید میتوانید جذابیت را بیشتر در ویدیو به نمایش بگذارید، و ماندگاری این نوع از ویدیوها در ذهن افراد بیشتر خواهد بود و تاثیرات تبلیغاتی بسیار زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  معرفی لنت خودرو برند سیف لاین :

لوگوموشن‌ها یا لوگواینتروها چه کاربردی دارند؟

یکی از مهمترین اهدافی که پروژه آماده لوگوموشن و لوگواینترو برای آن ساخته شده‌اند، طراحی برند متحرک برای شرکت‌ها میباشد. ساختن نمادو لوگوی یک شرکت در لوگوموشن توسط گروهی خلاق صورت میگیرد و با برنامه‌های کامپیوتری حرفه‌ای به مخاطبان ارائه میشود. به طور حتم تاثیری که یک لوگوی متحرک میگذارد بیشتر از یک لوگوی ساده است و جذب مخاطب بیشتری نیز دارد.

اگر پروژه لوگوموشنی که ساخته‌اید را با شماره تلفن‌ها، آدرس‌ها، شعارهای تبلیغاتی ترکیب کنید یک ویدیو اینترو را ساخته‌اید که میتوانید از آن ویدیو در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

برخی کاربردهایی که برای لوگوی متحرک بیان میشود بدین شرح است:

ساختن ذهنیتی خوب برای مخاطبان و معرفی و یادآوری نمودن لوگو برای آن‌ها

استفاده از لوگوی متحرک به عنوان یک تبلیغ کوچک با تاثیرگذاری بسیار زیاد

استفاده ازلوگوی متحرک در شبکه‌های اجتماعی و در وبسایت

استفاده کردن از لوگوی متحرک در تبلیغات ویدئویی

استفاده کردن از لوگوی متحرک در تبلیغاتی که به صورت ویدئویی تهیه میشود

کسب اعتماد مخاطبان در جهت توسعه و پیشرفت کسب‌وکار

طراحی لوگوموشن

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید چیلر برای خنک کردن ساختمان ها و تاسیسات بزرگ

یکی از اهداف لوگوموشن ساختن یک ویدیو با نام یک برند یا لوگو برای ماندگاری در ذهن مخاطب است. اما نکته مهم در طراحی لوگو این است که باید بیانگر اهداف شماو هویت شماهم باشد. اگر شما بتوانید لوگوی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فرد طراحی کنید میتوانید از این طراحی‌ها به درآمد بالا و سود مناسبی دست پیدا کنید. لازم به ذکر نیست که بگوییم لوگوی متحرک در بازاریابی و تبلیغات چه تاثیرهایی دارند. اگر شما در تبلیغات ویدیویی خود با یک مکث در ابتدای ویدیو شروع کنید حتما تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت.

شاید برای اولین بار باشد که طراحی لوگوموشن را شنیده‌اید ولی مواردی مثل لوگواینترو و کارتون و … را حتما قبلا شنیده‌اید. بیشتر نمونه‌ها را در فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن‌ها و در برخی موارد در اینستاگرام‌ یا سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر میشوند.

مزایای استفاده از لوگوموشن چیست

لوگوموشن بر روی کسب‌وکار تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد، تاثیرات لوگوموشن جهت جذابیت در تبلیغات و برندسازی حرفه‌ای بر کسی پوشیده نیست، در صنعت بزرگ سینما لوگوهای متحرک همیشه در ذهن‌ها میمانند. حتی شنیدن صداها و یا اسم‌های مشخص ما را یاد آن لوگو میاندازد.

تعدادی از مزایای لوگوموشن شامل موارد زیر است:

1.ایجاد پرستیژ کاری و جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان

2.ایجاد حس خوشایند در مشتری به دلیل جذابیت زیاد

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید پرده – خانه پرده

3.بازدهی بیشتر در مقابل صرف هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغیاتی

4.امکان اضافه کردن تیزر لوگوموشن به همه تبلیغات ویدئویی

5.امکان استفاده از آن در همه پلتفرم‌های موجود

طبق مزایای گفته شده جایگاهی که برای لوگوموشن تعیین شده است خیلی بالاتر از دیگر تبلیغات میباشد. شما میتوانید با هزینه کمتر، از یک لوگوی متحرک آماده از سایت‌هایی که به صورت رایگان ارائه میدهند، استفاده کنید. با استفاده از این نوع لوگو شما میتوانید تصویری بسیار بهتر از رقبا در ذهن مخاطبین خود ایجاد کنید.

چرا پروژه آماده لوگوموشن

در متن‌های بالا متوجه شدیم که لوگوموشن چیست و چه کاربردی دارد و همینطور متوجه شدیم که لوگواینترو و یا لوگوموشن یکی از زیر مجموعه‌های موشن‌گرافی هستند که برای ساختن یک برندحرفه‌ای و تبلیغات استفاده میشوند.پروژه آماده لوگوموشن به آیکون‌های متحرک ویا نقاشی‌ها گفته میشود که به منظور استفاده در تیزرهای تبلیغاتی یا تیتراژها و… میباشند .

برای کسانی که علاقه‌مند به یادگیری این مجموعه هستند پیشنهاد میشود که به سایت ادوبیش رفته و از آموزش‌های این سایت استفاده لازم را ببرند. دانلود پروژه لوگوموشن افترافکت یا دانلود پروژه آماده افترافکت، در طرح های مختلف میتوانید به سایت ادویش مراجعه کرده و با خرید اشتراک نسبت به دانلود آنها اقدام فرمایید.