مدیرعامل شیک شلف از قفسه راک و نقش مهم آن در کارخانجات صنعتی می گوید | آشنایی با قفسه فلزی و استند پانچی و حبوبات

.

محل کار محیطی است که افراد بخش قابل توجهی از روزهای خود را در آن جا می گذرانند. یکی از مواردی که ثابت شده تاثیر بسزایی در ایجاد اشتیاق کار در بین کارمندان دارد، مرتب و منظم بودن محیط هایی است که کارکنان یک مجموعه در آن جا فعالیت می کنند. انباری یکی از بخش های کارخانجات است که جای دهنده موارد بزرگ و کوچک زیادی است که چیدمان مرتب و اصولی آن ها علاوه بر صبر و بردباری، تجهیزات مخصوص به خود را می طلبد. با استفاده از قفسه بندی اصولی می توان انباری ها را مرتب و منظم کرده و کار نیروهای انبار را آسان تر کرد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای شفیعی مدیرعامل محترم شیک شلف ( فعال در ارائه تجهیزات فروشگاهی ) گفتگویی ترتیب داده و با ایشان در مورد انواع قفسه مورد استفاده در انباری ها سوال کنیم.

– جناب شفیعی کارخانجات صنعتی در انبارهای خود ماشین آلات جاگیر و سنگین و محصولات بزرگی را نگهداری می کنند. با توجه به تجربیات شما در ارائه گسترده خدمات به این قبیل اصناف، چه نوع قفسه بندی مناسب انباری های آن جا است؟

کارگاه ها و کارخانجات صنعتی می بایست از قفسه راک برای نظم دهی به انباری های خود استفاده کنند. قفسه راک صنعتی یکی از انواع قفسه انباری است که در انبارها و برای نگهداری مرتب ماشین آلات و محصولات سنگین و نیمه سنگین از آن استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده قفسه راک شامل قاب راک، بازویی راک، پانل های راک ، رابط راک و … روی یکدیگر سر هم شده تا محصولی واحد و مستحکم به نام قفسه راک را تشکیل دهند. قفسه راک در دو مدل قفسه راک نیمه سنگین و قفسه راک سنگین تولید می شود. مدل سنگین قفسه راک تحمل وزن بسیار بالایی داشته و می تواند تا حدود 2000 کیلوگرم وزن را تحمل کند. گزینه در دسترس دیگر نیز یعنی قفسه راک نیمه سنگین می تواند تا 1000 کیلوگرم سنگینی را تاب بیاورد. یکی از مهم ترین مزیت های خرید قفسه راک، این است که می توان طبقات این نوع قفسه را بسته به نیاز خود شخصی سازی کرده و آن ها را بالاتر یا پایین تر از نقاط تعیین شده وصل کرد.

بیشتر بخوانید:  معرفی هتل کوثر مشهد - هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم

– قفسه فلزی یکی از انواع قفسه است که کاربرد فراوانی دارد. لطفا در مورد آن توضیح دهید.

قفسه فلزی ( خزید قفسه فلزی ، قیمت قفسه فلزی ، قفسه فلزی انباری )  یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی است که سالیان زیادی است در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این نوع قفسه فلزی همانطور که از نام آن پیداست از جنس فلز ساخته شده و مقاومت نسبتا خوبی در تحمل وزن های سبک تا معمولی دارد. از قفسه فلزی در مکان های متعددی نظیر داروخانه ها، کتابخانه ها، مدارس و … برای نگهداری و چیدمان مرتب اقلام استفاده می شود.

– یکی از دسته بندی های موجود در کاتالوگ شیک شلف استند است که مدل های استند پانچی و استند حبوبات به عنوان پرطرفدارترین آن ها ذکر شده است. ممنون می شوم اگر در مورد این موارد توضیحاتی ارائه دهید.

استند وسیله ای است که به فروشگاه ها کمک می کند اقلام فروشگاه را به شکلی که نسبت به موارد دیگر متمایز شود نشان دهند. استندها از همان روزهای ابتدایی که در فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند موفق شدند تا نه تنها به دکوراسیون مغازه ها کمک کرده بلکه توانستند با دادن امکان انتخاب و آزادی عمل بیشتر به مشتریان میزان فروش مغازه ها را بالاتر ببرند.

بیشتر بخوانید:  یک روز مهیج در استخر روباز اكباتان

استند فروشگاهی در مدل های مختلفی نظیر استند پانچی و استند حبوبات تولید و در بازار عرضه می شود. استند پانچی نوعی استند است که روی سطح آن میله هایی باریک تحت عنوان “پانچ” قرار گرفته است. پانچ های به کار رفته روی استند پانچی این امکان را به ما می دهند تا با قرار دادن اقلام متفاوت روی آن ها، تجربه خرید بهتری را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم و در مواقعی که مشتریان زیادی به طور همزمان در فروشگاه وجود دارند، امکان خدمت رسانی بهتر به آن ها به صورت همزمان میسر شود. استند پانچی در مدل های استند پانچی دیواری و استند پانچی گردان تولید می شود. فروشندگان لوازم تزئینی می توانند با استفاده از استند پانچی گردان مدل های مختلف یک محصول مشابه را در کنار یکدیگر قرار داده تا مشتری بتواند با خیال راحت انتخاب خود را انجام دهد. نکته مهم در خرید استند پانچی این است که مواد به کار رفته در آن کیفیت مرغوبی داشته باشد؛ در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی با مشکلاتی چون زنگ زدن پانچ ها، از بین رفتن درخشندگی پانچ ها و یا کنده شدن پانچ از روی استند مواجه شوید.

استند حبوبات ( خرید استند حبوبات ، قیمت استند حبوبات ) نیز نوعی دیگر از استند فروشگاهی است که بخصوص در این دوران کرونایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. سوپرمارکت ها حبوبات و موارد دیگر را به صورت فله تهیه کرده و آن ها را در فروشگاه های خود قرار می دهند؛ با این حال باید توجه داشت که رها کردن حبوبات بدون درپوش و در فضای آزاد باعث می شود آلودگی و گردخاک روی حبوبات نشسته و در مواردی حتی پرندگان گرسنه نیز دلی از عزا در می آورند! با خرید استند حبوبات می توان بنشن و حبوبات فروشگاه را به نحوی شکیل در محفظه های دربسته و حفاظت شده قرار داد تا علاوه بر مراقبت از حبوبات در برابر گرد و خاک، رطوبت و آلودگی فروشگاهی زیباتر نیز داشت. استند حبوبات در مدل های مختلف و از مواد اولیه گوناگونی ساخته می شود.

بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

-ممنون از توضیحات جامع و کاربردی شما جناب شفیعی. لطفا در مورد مجموعه شیک شلف و خدمات و محصولاتی که این تیم ارائه می کند نیز توضیح دهید.

مجموعه شیک شلف ( ارائه کننده قفسه راک ، قفسه فلزی ، استند پانچی و استند حبوبات ) فعالیت خود را از سال 1388 و با هدف تولید و توزیع تجهیزات فروشگاهی درجه یک و مرغوب آغاز کرد. عمده فعالیت شیک شلف معطوف بر تولید و ارائه محصولاتی چون استند فروشگاهی و قفسه فروشگاهی، راهبند، اتیکت قیمت پلاستیکی و … بوده که روند ساخت آن ها مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا پیش می رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات شیک شلف و یا دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.