معرفی برند با چاپ سربرگ و چاپ پوستر

در دنیای امروزی کسب و کارهای زیادی در حیطه های مختلف بر سر بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه مشتری های زیادتر با یکدیگر رقابت می کنند. پیروزی و برتری بر رقبا در این رقابت چالش برانگیز، با به کارگیری روش های تبلیغاتی گوناگون آسان تر می شود. یکی از این روش های تبلیغاتی، چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ ست اداری و چاپ پاکت می باشد که طی سالیانی که مورد استفاده قرار گرفته اند، به خوبی توانسته اند هزینه های خود را توجیه کنند.

چاپ کاتالوگ: از ارزان ترین روش های تبلیغاتی

چاپ کاتالوگ زمان زیادی است که مورد توجه کسب و کارهای بسیاری قرار گرفته است. در واقع چاپ کاتالوگ یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی کنونی به شمار می رود که نتایج مثبت زیادی روی موفقیت کسب و کار های مختلف دارد.

در چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ) علاوه بر محتوا و طراحی، باید به جنس مواد به کاررفته و همچنین شیوه چاپ آن نیز دقت داشت؛ برای مثال در چاپ کاتالوگ عموما از کاغذ گلاسه استفاده می شود. چاپ کاتالوگ گلاسه به سبب درخشانی خاصی که دارد، علاوه بر زیباتر نشان دادن طرح های به کاررفته، توجهات بیشتری را نیز به خود جذب می کند.

کاتالوگ ها بنا بر نیاز و خواسته مشتریان در ابعاد گوناگونی نظیر A4، A5، خشتی، رحلی و … چاپ و تکثیر می شوند. همچنین امکان انتخاب عمودی یا افقی بودن کاتالوگ نیز وجود دارد.

در بحث طراحی کاتالوگ، باید دقت داشت تا طرح های مندرج روی کاتالوگ از اصول زیبایی شناختی و استانداردهای طراحی پیروی کرده تا تاثیرگذاری آن در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد.

در مجموعه چاپ پرنیان، ما سعی می کنیم تا با بهره گیری از جدیدترین استاندارد های طراحی و چاپ کاتالوگ و همچنین مرغوب ترین مواد اولیه، قدمی استوار در جلب رضایت مشتریان عزیزمان برداریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل چاپ کاتالوگ و انواع روش های آن می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:  انتخاب بیرینگ براساس بار استاتیکی

چاپ سربرگ

وجود یکپارچگی و نظم و ترتیب در شرکت تان نه تنها سبب بالارفتن ارزش و اعتبار شما میان مشتریان شده، بلکه شما را در نگاه شرکای تجاری که با آن ها به امر داد و ستد می پردازید بااعتبار تر می کند. از همین رو شرکت هایی که به این قضیه اهمیت زیادی می دهند می توانند اقدام به سفارش چاپ سربرگ اختصاصی خود کنند.

منظور از سربرگ قسمتی از برگه است که اغلب در بالاترین نقطه سربرگ قرار داشته و مواردی نظیر لوگو و نام شرکت ها در آن درج می شود. در هنگام چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) باید دقت داشت که از طرح هایی استفاده کنید که در عین سادگی، از جلوه ی بالایی برخوردار بوده و جزئیات طراحی اصولی به خوبی در آن رعایت شده باشند. از آنجا که معمولا در سربرگ نام کسب و کارها نیز چاپ می شود، لازم است تا میان نوشتارها و رنگ بندی طرح مندرج کنتراست یا همان تضاد رنگی کافی برقرار باشد تا از لحاظ خوانایی اطلاعات مشکلی بوجود نیاید.

شرکت ها و کارخانجات به جهت پیشبرد فعالیت هایشان، نامه های اداری زیادی برای افراد و شرکت های مختلفی ارسال می کنند. چاپ سربرگ سبب می شود تا نامه های شما ضمن برخورداری از جذابیت ظاهری، از اعتبار و نظم ترتیب بالاتری نزد گیرنده نامه برخوردار باشد.

در چاپ پرنیان نوین سربرگ ها با استفاده از باکیفیت ترین جوهرها و چاپگرها انجام می شود تا اطمینان حاصل شود سربرگ ها از جلوه و درخشندگی بالایی برخوردارند. همچنین ما به مشتریان خود توصیه می کنیم تا در پس زمینه برگه های سربرگ دار، لوگوی خود را نیز به صورت کمرنگ چاپ کنند. با انجام این کار نه تنها به اصول پذیرفته شده سربرگ پایبند بوده اید، بلکه قدمی مهم در به معرض گذاشتن لوگوی خود برداشته اید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با تم تولد دایناسور و خرید آن

چاپ سربرگ و برگه های سربرگ دار بنا بر نیاز و خواسته مشتری در ابعاد مختلفی نظیر A4 و A5  انجام می شود.

چاپ فولدر

چاپ فولدر از دیگر مواردی است که می توان به کمک آن از روش های تبلیغاتی غیرمستقیم بهره گرفت. در روش های تبلیغاتی غیرمستقیم مانند چاپ فولدر، برند شما به صورت غیرضمنی در ناخودآگاه افراد نقش می بندد و به ارتقا و تبلیغ برند شما بیش از پیش کمک می کند. فولدرها می توانند استفاده داخلی و استفاده خارجی داشته باشند؛ یکی از برجسته ترین موارد استفاده داخلی فولدر مربوط به دبیرخانه و بایگانی شرکت ها می باشد؛ جایی که اسناد و مدارک مهم مربوط به کارکنان و همچنین مبادلات شرکت ها حفظ و نگهداری می شوند.

چاپ فولدر سبب می شود تا اسناد و مدارک بی شمار در اختیار کارمندان بخش بایگانی از نظم و ترتیب خاصی بهره برده و نگهداری آن ها آسان تر شود.

با این حال فولدرها تنها در درون شرکت کاربرد نداشته و می توان از آن ها استفاده های دیگری نیز کرد. رایج ترین و پیش پا افتاده ترین موردی که فولدرها مورد استفاده قرار می گیرند، فولدر های طلقی تبلیغاتی می باشد. این فولدرها به عنوان یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی چاپ فولدر مدت زیادی است که توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر مواردی که چاپ پوستر انجام می شود می توان به اسناد ارسالی به شرکت های دیگر اشاره داشت. با این که امروزه حجم وسیعی از اطلاعات به صورت فایل های اسکن شده کامپیوتری مبادله می شوند، اما مواردی نیز وجود دارد که حساسیت منابع قابل بحث مانع از ارسال آن ها بر بستر اینترنت می شود. در چنین مواردی شرکت ها ناچار اند اسناد اصلی را از طریق پست به گیرنده مورد نظر خود ارسال کنند.

در جهت  اطمینان از سلامت مرسوله پستی و همچنین نگهداری بهتر از اسناد، می توان از چاپ فولدر کمک گرفت. فولدرها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و مواد اولیه گوناگونی نیز در ساخت آن ها به کار می رود. از رایج ترین مواد اولیه به کار رفته در چاپ فولدر می توان به مقوا، پلاستیک، کاغذ و … اشاره داشت. همچنین لازم است اشاره کنیم ابعادی که در چاپ پوستر به کار می روند لازم است استاندارد باشند؛ بدین معنا که فولدرها باید به اندازه ای باشند تا کاغذها بدون نیاز به خم شدن تا خوردگی در آن ها جا شوند.

بیشتر بخوانید:  لیست کلیه سالن های زیبایی آرایشی و آرایشگاه های خانم

چاپ پوستر

چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر هنری ) جزو خدمات چاپی است که برای مقاصد مختلفی اعم از تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی می تواند صورت بگیرد. دعوت مردم به پیوستن رویدادی خاص، تبلیغ یک کالا یا یک خدمت جدیدا منشرشده و … همگی جزو مواردی هستند که با چاپ پوستر می توان آن ها را به نحو بهتر و مفیدتری انجام داد. چاپ پوستر در ابعادی نظیر A3, A4, A5 انجام می شود.

چاپ لیبل

لیبل ها امروزه نقش مهمی در نمایش اطلاعات یک محصول و برندسازی دارند. با چاپ لیبل و چسباندن آن روی یک محصول می توان خریدار را از اطلاعات مختلف آگاه کرد. در صورتی که چاپ لیبل ( طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسبدار) قرار باشد برای محصولات انجام شود، علاوه بر دقت به بحث های طراحی و نوشتاری باید به چسبندگی لیبل نیز دقت داشت. چاپ لیبل در صورتی که با استفاده از محصولات مرغوب انجام نشود ممکن است به ضررتان تمام شده و دچار زیان مالی و در نهایت خدشه دار شدن اعتبار برندتان شوید.

چاپ فولدر در مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ سربرگ ، چاپ لیبل ، چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر ) با استفاده از بهترین مواد اولیه و همگام با روش های استاندارد جهانی پیش می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چاپ پوستر و انواع روش های آن می توانید به وبسایت اختصاصی چاپ پرنیان نوین مراجعه فرمایید.