چه نوع پروژه ها و برج هایی در پهنه c چیتگر در حال ساخت و ساز هستند؟

شهرک چیتگر که با نام شهرک امام رضا نیز شناخته می شود، یکی از مدرن ترین شهرک های تهران است. در این شهرک انواع امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی، فرهنگی و.. برای ساکنین فراهم است. احتمالا نام دریاچه چیتگر را شنیده اید یا شاید به آنجا هم رفته باشید. این دریاچه درون شهرک چیتگر قرار دارد و ساکنین این شهرک به آسانی به آنجا دسترسی دارند.

شهرک چیتگر به سه پهنه تقسیم می شود که عبارتند از: پهنه A یا بوستان، پهنه B یا سروستان و پهنه C یا نارنجستان. در هر کدام از این پهنه ها برج های مسکونی و مراکز تفریحی- تجاری زیادی در حال ساخت می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با برج های پهنه C شهرک چیتگر آشنا نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

برج های پهنه C

برج های پهنه C شهرک چیتگر که پهنه نارنجستان مشهور است، به تعاونی ارتش تعلق دارد و چند تعاونی متفاوت زیر نظر ارتش، مسئول ساخت و ساز برج های این منطقه هستند. در این پهنه 8 برج در حال ساخت وجود دارد.

پهنه C نیز مانند دیگر پهنه های شهرک چیتگر از آب و هوایی بسیار خوب برخوردار است؛ برج های این پهنه در نزدیکی باغ موزه ملی گیاه شناسی قرار گرفته اند و از چشم انداز این باغ بهره مند هستند. واحدهای مسکونی برج های این پهنه در متراژهای 93، 110 و 135 در حال ساخت می باشند و یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه هستند.  پهنه C یکی از بهترین موقعیت های منطقه را دارد که مابین اتوبان حکیم و اتوبان همت در بلوار پژوهش واقع شده است.

بیشتر بخوانید:  برای انتخاب انواع بوستر پمپ رعایت چه نکاتی مهم است؟

از جمله امکانات برج های این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • خشکشویی
  • دوربین مداربسته
  • لابی مجلل
  • شوتینگ زباله
  • جارو برقی مرکزی
  • پارکینگ اختصاصی
  • انباری اختصاصی
  • بالکن بزرگ برای هر واحد

پروژه پدافند هوایی

پروژه پدافند هوایی یکی از پروژه هایی است که در پهنه C شهرک چیتگر در حال اجرا است. این پروژه توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش در حال ساخت می باشد. برج هایی که در این پروژه وجود دارند با نام های C و H شناخته می شوند. برج C دارای 30 طبقه و برج H دارای 42 طبقه است. متراژ واحدهای این برج ها از 75 متر الی 190 متر متغیر است. سازه این برج ها از جنس فلزی و پیچ و مهره است و به سیستم لرزه گیر مجهز می باشند.

برج های پدافند هوایی در قسمت غرب شهرک چیتگر قرار گرفته اند و در نزدیکی بلوار ارتش می باشند. در حال حاضر این برج ها در مرحله اجرای اسکلت و فوندانسیون به سر می برند. هم اکنون امکان خرید و فروش واحدهای این برج فراهم است.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

برج مرجان

برج مرجان یکی دیگر از پروژه هایی است که در پهنه C شهرک چیتگر در حال ساخت می باشد. این برج متعلق به نیروی دریایی ارتش است و با 42 طبقه، یکی از مرتفع ترین برج های این منطقه محسوب می شود. برج مرجان جزو برج های فول امکانات و بسیار لوکس منطقه 22 است و واحدهای مسکونی آن از چشم اندازی بسیار زیبا برخوردار هستند. سازه این برج از جنس فلزی است و مجهز به سیستم لرزه گیر (میراگر) می باشد. همچنین نیروگاه انرژی مخصوص جهت تامین برق و گاز این برج وجود دارد.

این برج در مجموع 472 واحد مسکونی دارد که متراژ واحدهای ان از 80 الی 150 متری است. برج مرجان در حال حاضر مرحله ساخت اسکلت و سقف را پشت سر گذاشته است. افرادی که قبلا نسبت به خرید واحدهای این برج اقدام کرده اند، در نیمه دوم سال 1400 می توانند واحدهای خود را دریافت کنند.

برج نیروی هوایی

برج نیروی هوایی که در پهنه C شهرک چیتگر قرار دارد، توسط تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش در حال ساخت می باشد. واحدهای مسکونی این برج دارای متراژ 75 متر الی 157 متر هستند. برج نیروی هوایی در قسمت جنوب شهرک چیتگر قرار گرفته و به همین دلیل واحدهای مسکونی آن دیدی عالی به باغ ملی گیاه شناسی دارند.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

برج های نیروی زمینی

در پهنه C، چهار برج وجود دارند که متعلق به نیروی زمینی (نزاجا) هستند و توسط تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت می باشند. نام این برج ها “نارنج” است. نارنج 1 و 2 مرحله اسکلت و سقف را پشت سر گذاشته اند و نارنج 3 فعلا در مرحله اجرای اسکلت به سر می برد. کار احداث نارنج 4 هنوز آغاز نشده است. قرار است واحدهای مسکونی این برج ها در متراژهای 93، 110، 121 و 135 متری ساخته شوند و یک خوابه الی سه خوابه باشند.

این برج ها 38 طبقه می باشند. بلوک های 1 و 2 و 3 در مجموع 1428 واحد دارند که هم اکنون امکان خرید و فروش آنها وجود دارد. بلوک 4 متعلق به پیمانکار می باشد. تمامی واحدهای این برج ها از چشم انداز دریاچه چیتگر برخوردار هستند.