چگونه لباسهای خاکی رنگ را ست کنیم؟

[ad_1]

 ست رنگ خاکی,مکمل رنگ خاکی

رنگ خاکی تیره

لباس های خاکی رنگ اندام را لاغرتر نشان می دهد و برای تابستان رنگ مناسبی می باشد. همچنین لباسهای خاکی رنگ زیاد آسوده هستند مخصوصا اگر شلوار جین خاکی رنگ را با یک بلوز آسوده و یک کفش اسپورت بپوشید. یک بلوز آستین بلند طرح دار با یک شلوار برمودا و یک جفت کفش تخت و مسطح قابل ست کردن می باشد.

رنگ خاکی چه رنگی می باشد؟

خاکی رنگی می باشد بین خاکستری و کرم روشن (یا قهوه‌ای رنگ‌پریده) و نیز اصطلاحی می باشد که برای توصیف پارچه‌ای از این رنگ که در لباس‌های نظامی استفاده می‌شود، به‌کار برده می‌شود.

لباس های خاکی با ارتشی رنگهایی هستند که از قدیم مورد توجه و استفاده عموم قرار می گرفته و هیچگاه از مد نمی افتد.

يكی از ویژگی ‌های رنگ خاكی اين می باشد كه افراد را لاغرتر از آنچه هستند نشان می دهد. بنابراين گزينه خوبی برای كسانی می باشد كه افزایش وزن دارند يا درشت اندام هستند و با استفاده از رنگ و مدل لباس می ‌خواهند لاغرتر به چشم بيايند. مزيت ديگری كه اين رنگ دارد اين می باشد كه تقريبا جزء رنگ ‌های خنثی به شمار می ‌آيد و به آسودگی می ‌توان آن را با انواع رنگ های سرد يا گرم پوشيد.

بیشتر بخوانید:  مدل لباس عروس برای افراد چاق

ويژگی ديگر اين رنگ اين می باشد كه هم می ‌توان آن را در لباس های اسپرت و برای استفاده روزانه و آسوده در نظر گرفت و هم لباس های سنگين ‌تر و برای مراسم قانونی ‌تر و مهمانی ها. بنابراين با انتخاب اين رنگ به آشکار آسان با يک تير چند نشان را زده ‌ايد.

حق با شماست هماهنگ كردن يک مانتوی خاكی رنگ با رنگ شال، شلوار و حتي كيف و كفش كار راحتي نيست اما شك نكنيد كه وقتي تركيب خوبي به دست بيايد نتيجه حتي بيشتر از انتظار شما رضايت بخش می‌شود. مثلا هميشه يك مانتوی آسان و اسپرت خاكی رنگ با يک شلوار جين سرمه ای و يک شال سرمه ای تركيب خوبی می ‌سازد.

رنگ خاکی,رنگ خاکی با چه رنگی ست میشه

رنگ خاکی با چه رنگی ست میشود

براي انتخاب كفش با اين مدل نيز مي‌توانيد روي كفش‌هاي تخت و مسطح يا انواع كتاني حساب كنيد و چه بهتر اگر همرنگ مانتو يا شال‌تان باشد. شال با رنگ شاد  نيز گزينه خوبی برای پوشيدن با اين رنگ مانتو می باشد و با گرمايي كه دارد به آن جلوه زيادی می‌دهد و برای روزهای گرم تابستان هم بسيار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید:  مدل مانتو تابستانی

اولین رنگ های خنثی که برای انتخاب لباس به آنها توجه می شود سفید و مشکی هستند و رنگ های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی در مرتبه دوم قرار می گیرند. همه این رنگ های زمینی می توانند در زمینه تک رنگ زیاد خوب عمل کنند.

رنگ خاکی تیره,رنگ خاکی با چه رنگی ست میشود

مکمل رنگ خاکی برای لباس

اگر استفاده از لباس های سر تا پا خاکی را برای خود نمی پسندید می توانید از رنگ های غنی مشابه نارنجی سوخته، خردلی و طیف های مختلف آبی در کنار رنگ های خنثی زمینی استفاده کنید.

رنگ خاکی با چی ست میشه,مانتو خاکی با چه رنگی ست میشود

رنگ خاکی با چی ست می شود

یک شلوار راسته خاکی رنگ، با یک کت خاکی رنگ که در اقبال کمر آن کمربندی قرار گرفته با یک کیف با طرح پلنگی و یک صندل پاشنه بلند زیبا به نظر می رسد.

مکمل رنگ خاکی,رنگ خاکی چه رنگی است

ست رنگ خاکی

اگر شما هم جزو آن گروه از پسرهايی هستيد كه به پيچيدن شال دور گردن شان علاقمند هستند مي‌توانيد روي اين رنگ شال حساب كنيد. معمولا شال خاكی رنگ با تی ‌شرت آسان مشكی انتخاب خوبی به نظر می ‌رسد، البته انتخاب شما تنها محدود به رنگ مشكی نيست شما می توانيد روي رنگ‌های ديگری مشابه سفيد، يشمي و سرمه‌ای نيز حساب كنيد. چون تركيب شال خاكی با اين رنگ ها جواب خواهد داد.

بیشتر بخوانید:  انواع مدل تی شرت مردانه

مانتو خاکی با چه رنگی ست می شود ؟

رنگ سبز به سادگی با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود. رنگ خاکی رنگی خنثی می باشد و به خوبی با سبز ترکیب می‌شود. اگرچه رنگ خاکی با بیشتر ته‌رنگ‌های رنگ سبز همخوانی خوبی دارد اما بهترین همنشین رنگ خاکی از خانواده رنگ سبز، سبز زیتونی می باشد. بنابراین اگر مانتوی خاکی دارید پیشنهاد می کنیم از شالی به رنگ سبز استفاده کنید.

رنگ کرم یک ترکیب زیاد زیبا با رنگ خاکی به وجود می آورد. البته اگر برای این ترکیب از خاکی تیره تر استفاده نمایید جذابیت بیشتری پیدا می کنید.

رنگ خاکی به زیبایی در کنار انواع رنگ سبز دیده می شوند.

قرمز چرک و قرمز پررنگ دو ترکیب رنگ زیاد عالی برای خاکی هستند.

رنگ سفید و خاکی را به زیبایی در کنار هم ست کنید.

یکی از رنگ هایی که زیاد با خاکی ست می شود رنگ سورمه ای می باشد.

می توانید به آسودگی مانتو خاکی را شال و شلوار قهوه ای ست کنید.

رنگ خاکی را به آسودگی و زیبایی در کنار رنگ مشکی به کار ببرید.

رنگ خاکی با چه رنگی ست میشه,ست رنگ خاکی

رنگ خاکی با چه رنگی ست می شود

 

منبع: بیتوته

[ad_2]