یک روز مهیج در استخر روباز اكباتان

یکی از بهترین تفریحات برای روزهای گرم تابستانی، رفتن به یک استخر روباز با امکانات رفاهی خوب می باشد. استخرهای زیادی وجود دارند که می توان از آن ها بهره برد. یکی از بهترین این استخرها، استتخر روباز اکباتان می باشد که دارای امکانات رفاهی قابل قبولی است. در ادامه این مطلب، بیشتر با این استخر و امکانات آن آشنا می شویم.

معرفی استخر روباز اکباتان

استخر روباز اکباتان در شهرک اکباتان واقع گردیده و از زیباترین استخرهای روباز غرب تهران می باشد و ویژه بانوان است. این استخر در فضایی سرسبز و آفتابی بنا شده و دارای ابعاد 30 در 50 متر مربع می باشد. همچنین ساحل شنی آن مساحتی در حدود 3000 متر مربع دارد. امکانات آن عبارت اند از: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، ساحل مصنوعی، جکوزی، بوفه، حوضچه آب سرد، سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، پینگ پونگ، فوتبال دستی، سرسره بزرگسال، سرسره کودک، سونا بخار، سونا خشک، پارکینگ رایگان، تراس آفتاب، والیبال ساحلی و فروشگاه لوازم ورزشی. قیمت بلیط این مجموعه حدودا 50 هزار تومان می باشد که استفاده از فروشگاه لوازم ورزشی، کافی شاپ، رستوران، سالن زیبایی و سالن ماساژ این مجموعه، مستلزم پرداخت هزینه اضافی است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) سوگواری بازماندگان سونامی با تلفنی که هیچ جا وصل نیست!

سانس های استخر روباز اکباتان

این استخر روباز همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 پذیرای بانوان بوده و مدت زمان سانس آن آزاد می باشد. لازم به ذکر است ورود پسر بچه های بالای دو سال به این مجموعه ممنوع است.

آدرس پارک آبی اکباتان

آدرس استخر روباز اکباتان: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز 3، خیابان شکوری شرقی، استخر روباز اکباتان یکی از راه های ارزان و راحت دسترسی به این استخر، خط 4 مترو تهران می باشد.

یکی دیگر از بهترین تفریحات، سفر رفتن است. اگر قصد رفتن به سفر را دارید، لحظه آخر با تورهای متنوع از جمله تور گرجستان لحظه آخر می تواند سفر خوبی را برای شما رقم بزند.

بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته