بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن ماه ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی به هنر و سینما علاقه داشته و از خوانندگان پرکار مجلات سینمایی است. مهرداد صدیکیان از دوران کودکی در مدرسه کارهای نمایشی زیادی اجرا کرد و اولین موفقیتش سرپرستی گروه تئاتر در مدرسه و کسب مقام اول در مسابقات بین مدارس و پس از چندین بار در سال 1393 تحت نمایش فیلم آن دوران بود. جمعه مونا زندی تلاش کرد و پذیرفت.

مهرداد صدیقان در درجه هنری خود صاحب سریال المدینه 2013 به کارگردانی سیروس مقدم است که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی بود. او بیشتر برای بازی در این سریال شناخته شده است. مهرداد صدیقیان پس از مدینه، تلویزیون را موقتا و احتمالاً برای همیشه کنار گذاشت و به صورت جدی و حرفه ای تری به سینما رفت. مهرداد صدیکیان درباره غیبت خود در این سریال گفت که این غیبت اختیاری است. اخیرا پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال دریافت کرده ام.حتی چیزهایی بود که مرا اغوا می کرداما تصمیم گرفتم مدتی در این زمینه کار نکنم و ای کاش می توانستم در مقابل این وسوسه مقاومت کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری دوست دارد مترجم شود اما تجربه ای در این حرفه ندارد. او به هیجان و بازی و خطرات علاقه زیادی دارد و می گوید در هر شهر و کشوری که می رود ابتدا به شهربازی اش می رود. از میان هنرمندان به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقه داشت. علاقه مند به بازی در فیلم های اصغر فرهادی. او علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و اندام خود اهمیت زیادی قائل است و معتقد است چهره و اندام هنرمند ابزار اوست و باید همیشه آماده باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

مهرداد صدیکیان در خصوص اخلاق اخلاقی خود گفت شاید یکی از کنار من از مودب بودن من دلخور شود. درست است که من هرگز با مردم بد نمی کنم، اما چون گاهی در خودم فرو می روم، دیگران احساس می کنند کاری انجام داده اند و من ناراحت می شوم و فکر می کنم این ویژگی های من برای کسی است که همیشه با من است. آنها را اذیت می کند

مهرداد صدیقیان درباره علاقه اش به همکاری با فیلم های اول گفت: اولین فیلم ها با سبک فکری و ایده ای جدید به سینما آمدند و همیشه گوش خوبی برای شنیدن پیشنهادات هنرمندان دارند.این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. بگذارید هنرمند بازی در نقش را پیشنهاد کند. من به نوعی چالشی را که می توان برای یک نقش بین یک هنرمند و یک کارگردان ایجاد کرد، دوست دارم، اولین فیلم ها به من این فرصت را می دهند که آن را پیشنهاد کنم و درباره نقش با آنها صحبت کنم. حتی اگر پیشنهاد من را نپذیرند، به من اجازه می دهند آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان هستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سعید راد