ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

اگر قصد ارسال پیامک به تعداد انبوه را داشته باشید، بهترین راه، تهیه یک پنل پیامکی است؛ اما ممکن است تصمیم داشته باشید بدون خرید پنل، پیامک ارسال کنید. در چنین شرایطی روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد. تا شما به کمک آن‌ها بتوانید پیامک‌تان را ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

نرم‌افزارهای ارسال پیامک انبوه

یکی از روش‌های مرسوم برای کسانی که می‌خواهند پیامک انبوه خود را بدون خرید پنل انجام دهند، استفاده از نرم‌افزارهای ارسال پیامک انبوه است. تعدادی از سرشناس‌ترین نرم‌افزارهای ارسال پیامک انبوه را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

مایتی تکست (MightyText)

نرم‌افزاری برای دکستاپ و اندروید است که به شما امکان می‌دهد تا از طریق کامپیوتر به تمام پیامک‌ها و اعلان‌های تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید. این نرم‌افزار امکان ارسال و دریافت پیامک، مدیریت تماس‌ها، عکس‌ها و حتی اعلان‌هایی که در تلفن همراه شما نمایش داده می‌شوند را برایتان فراهم می‌کند.

شما ابتدا باید نرم‌افزار MightyText را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید؛ در هنگام نصب، نرم‌افزار از شما مجوز می‌خواهد تا به اکانت Google خود وصل شود. این اتصال به اکانت Google اجازه می‌دهد تا اطلاعات پیامک‌ها، تماس‌ها و اعلان‌های تلفن همراه شما با این اپلیکیشن همگام شود.

نرم افزار Multi SMS Sender

این نرم افزار یک ابزار است که به شما امکان می‌دهد تا پیامک‌های انبوه را به تعداد بالایی مخاطب مختلف ارسال کنید. این نرم افزار مخصوصا برای افراد یا کسب و کارهایی که نیاز به ارسال پیامک به گروه‌های بزرگ افراد دارند، بسیار مفید است.

نرم‌افزار Multi SMS Sender از فروشگاه Google Playدانلود و نصب کنید؛ پس از نصب، به نرم‌افزار دسترسی دهید و آن را باز کنید. سپس برای افزودن مخاطبان یا شماره‌های تلفن، به منوی اصلی یا بخش “Contacts” یا “مخاطبین” بروید.

مخاطبانی که می‌خواهید پیامک ارسال کنید را انتخاب کنید یا شماره‌های تلفن مورد نظر را وارد کنید. معمولا این برنامه‌ها امکان استفاده از فایل‌های متنی یا فایل‌های CSV برای وارد کردن شماره‌های زیاد به صوت یک‌ جا فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

نرم‌افزار Bulk SMS Plans

این نرم‌افزار به کسب‌وکارها و افراد اجازه می‌دهد تا پیام‌های متنی (SMS) را به طور گسترده و به صورت گروهی به گیرندگان مختلف ارسال کنند. این نرم‌افزارها اغلب از طریق یک واسط کاربری آنلاین یا API قابل دسترسی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا متن پیام، شماره گیرنده‌ها، زمان ارسال و دیگر پیکربندی‌های مرتبط را مشخص کنند.

استفاده از این نوع نرم‌افزارها برای ارسال پیام‌های گروهی و به صورت انبوه بسیار مفید است، زیرا به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان به یک تعداد زیادی از افراد پیام ارسال کنند، مانند ارسال اطلاعیه‌ها، پیام‌های تبلیغاتی یا اطلاعاتی به مشتریان یا گروه‌های مختلف.

ارسال پیامک با خط شخصی

یکی از روش‌هایی که افراد برای ارسال پیامک بدون خرید پنل استفاده می‌کنند، ارسال پیامک با خط شخصی خودشان است. درست است که با کمک این روش، تعرفه ارسال پیامک انبوه مناسب‌تر خواهد بود اما برای ارسال پیامک در تعداد انبوه و یا دفعات ممتد این کار چندان منطقی به نظر نمی‌آید. چرا که پس از مدتی اپراتور سیم کارت شما، متوجه این اقدام شما می‌شود و در صدد مسدود کردن شماره شما برمی‌آید. پس باید سیم کارت و شماره خود را عوض کنید و در نتیجه ارسال هر بار پیام با شماره‌ای جدید، به اعتبار برند شما آسیب می‌زند و اعتماد به برند شما را سخت می‌کند. در نتیجه این روش شاید برای تعداد بسیار محدود، امکان‌پذیر باشد. اما در تعداد انبوه و بیش‌تر، اصلا منطقی نخواهد بود.

  • محدودیت‌های قانونی: استفاده از خطوط شخصی برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی ممکن است با محدودیت‌های قانونی مواجه شود. قوانین تبلیغات و حفظ حریم خصوصی ممکن است استفاده از شماره‌های شخصی را برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی محدود کند.
  • کاهش اعتماد: در برخی موارد، ممکن است دریافت پیام‌های تبلیغاتی برای کاربران از شماره‌های شخصی از نظر حریم خصوصی و چندان خوشایند نباشد. این موضوع طبیعتا در ادامه به کاهش اعتماد و عدم پاسخ‌گویی از سوی آنان منجر شود.
  • فیلتر شدن پیام‌ها: برخی سیستم‌های پیامکی و ارائه‌دهندگان خدمات ممکن است پیام‌های تبلیغاتی ارسال شده از خطوط شخصی را به دلیل محتوای تبلیغاتی، درخواست نشده یا دلایل دیگر، فیلتر کنند و از ارسال آن‌ها جلوگیری کنند.
  • عدم امکان استفاده از امکانات پنل: خطوط شخصی نمی‌توانند از ویژگی‌های خاصی که خطوط تبلیغاتی دارند مانند ارسال گروهی یا مدیریت بهتر کمپین‌های تبلیغاتی، بهره‌مند شوند.
  • کاهش بهره‌وری: در صورت استفاده از خطوط شخصی برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی، احتمالا به دلیل محدودیت‌های قوانین و رفتار کاربران، بهره‌وری و موفقیت کمتری نسبت به استفاده از خطوط تبلیغاتی خواهید داشت.
بیشتر بخوانید:  کرم‌ های خوراکی در راه سوپرمارکت‌ های اروپایی

معایب ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه با خطوط شخصی را متذکر شدیم تا به کمک آن، تصمیم‌گیری برایتان راحت‌تر شود.

ارسال پیامک با پنل رایگان پیامک آموت

ارسال پیامک با پنل رایگان پیامک آموت

یک روش منطقی و مناسب دیگر هم که می‌توانید برای ارسال پیامک خود بدون خرید پنل استفاده کنید، ثبت نام در دوره رایگان سامانه پیامک آموت است؛ در این دوره شما به مدت 10 روز می‌توانید از تمامی امکانات استفاده کرده و پیامک‌های خود را در هر تعداد که می خواهید، ارسال کنید. این دوره 10 روزه هیچ گونه محدودیتی در ارسال پیامک برای شما ایجاد نمی‌کند و از طرفی هم فرصت خوبی برای آشنایی بیش‌تر شما با فضای کاربری سامانه خواهد بود. در این مدت شما می‌توانید سامانه را از طرق مختلف تست کرده و سپس اگر تصمیم داشتید، آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

بسیاری افراد ممکن است سامانه‌های پیامکی را به علت استفاده از امکانات مختلف آن تهیه کنند. به دلیل اهمیت این ماجرا، در ادامه امکانات ارزشمندی که در دوره دموی رایگان سامانه پیامک آموت، در دسترس شما قرار می‌گیرد را معرفی کرده‌ایم:

  • ارسال پیام گروهی: قابلیت ارسال پیام یکسان به تعداد زیادی از افراد یا گروه‌های مختلف.
  • برنامه‌ریزی ارسال پیام: امکان تنظیم زمان دقیق برای ارسال پیام‌ها در آینده و برنامه‌ریزی ارسال‌های دوره‌ای مانند تبریک‌های تولد یا تخفیفات ماهانه.
  • گزارش‌گیری و آمار: نمایش گزارشات در مورد وضعیت ارسال پیام‌ها، تعداد موفق و ناموفق، تحویل شده یا خوانده‌شده و … که به کاربر کمک می‌کند تا عملکرد و اثربخشی پیام‌هایش را بررسی کند.
  • قالب‌های پیام: امکان تعریف و ذخیره قالب‌های مختلف برای استفاده در پیام‌ها که می‌تواند زمان و تکرار پیام‌ها را کاهش دهد.
  • امکان ارسال لینک: قابلیت ارسال پیام با لینک سایت و صفحه اینستاگرام
  • ارسال به بلک لیست: ارسال پیام به مخاطبینی که پیام تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند.
  • ارائه خط اختصاصی: سرشماره پیامکی ویژه
  • ارسال پیام از دکل های همراه‌اول: پیامک آنی و لحظه‌ای
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • وب‌سرویس(api)
  • ارسال پیام از دکل‌های ایرانسل

در صورت ثبت‌نام در سامانه پیامک آموت -چه در دوره دمو و چه تهیه پنل پیامکی- این امکانات در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد و می‌توانید در جهت بهبود کمپین‌های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنید. در صورت داشتن سوال یا نیاز به مشاوره در تک تک مراحل برنامه‌ریزی و ارسال کمپین تبلیغاتی‌تان، می‌توانید با همکاران ما رد سامانه پیامک آموت تماس برقرار کنید و از تجربه آن‌ها در طول سالیان، بهره‌مند شوید. در صورت بروز مسئله یا سوال فنی هم همکاران پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در خدمت شما خواهند بود.

منبع اصلی:https://www.amootsms.com/send-bulk-sms

پایان رپورتاژ آگهی