جراحی مخصوص ناحیه تناسلی زنان ( پرینورافی)

جراحی مخصوص ناحیه تناسلی زنان ( پرینورافی)

عمل تنگ و جمع کردن ورودی یا مدخل واژن جراحی عمل پرینورافی گفته میشود . برای انجام این جراحی فقط 2 تا 3 سانت به مدخل واژن نفوذ میشود .

تفاوت ان با جراحی واژینوپلاستی در این است که عمل پرینورافی برخلاف واژینوپلاستی تاثیری بر تنگی کانال واژن ندارد.

زیرا این جراحی فقط روی دهانه واژن انجام میشود .

بنابراین اگر کانال واژن نیز گشاد باشد حتما باید واژینوپلاستی را انجام دهید . چون صرفا انجام پرینورافی باعث تنگ شدن ورودی واژن میشود . اما کانال همچنان گشاد است .

ماندگاری این جراحی تقریبا دایمی است . در حقیقت نتیجه عمل پرینورافی غالبا در صورت بارداری ، زایمان و بالا رفتن سن تغییر می کند .

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

پس بهتر است برای طولانی تر شدن ماندگاری ان عمل تنگی واژن با پرینورافی را تا بعد از اخرین زایمان تان عقب بیندازید . در بسیاری از مراجعین نتیجه این عمل دایمی گزارش شده است .

دوره نقاهت عمل جراحی پرینورافی ( تنگ کردن ناحیه تناسلی )

یک هفته بعد از جراحی پرینورافی از سر گرفتن فعالیت های روزمره مانعی ندارد اما انجام رابطه جنسی تا یک ماه و نیم بعد از جراحی ممنوع میباشد.

محل جراحی باید کاملا خشک و تمیز نگه داشته شود تا از بروز هر گونه عفونت جلوگیری شود. داروهایی که از پزشک تجویز میکند خصوصا انتی بیوتیک ها بعد از جراحی پرینورافی الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید:  معرفی هتل کوثر مشهد - هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم

میزان درد بعد از جراحی پرینورافی بسیار مختصر است اما مصرف مسکن های ساده که از سوی پزشک تجویز میشود میتواند درد را قابل کنترل کند.

از انجام فعالیت های سنگین و ورزش هایی مانند اسب سواری دوچرخه سواری و … خودداری کنید

ناحیه برش را حتما باید خشک و تمییز نگه دارید . برای کاهش میزان فشار بر دیواره واژن باید از بروز یبوست خودداری کرد. برای اینکار باید از داروهای ملین استفاده کرد.

اگر جراحی توسط یک جراح زیبایی زنان خوب و با تجربه انجام شود . بیمار هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت.

پایان رپورتاژ آگهی