معرفی هتل کوثر مشهد – هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم

هتل کوثر ازجمله هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد می‌باشد که تا حرم امام رضا (ع) فاصله آنچنانی ندارد. این هتل در سال ۷۴ افتتاح شد و فعالیتش را با ۸۰ باب اتاق و به‌عنوان هتل تک‌ستاره آغاز نمود. با این حال هتل کوثر مشهد با گذشت زمان و بهبود سطح کیفی خدمات و امکانات به ‌عنوان هتل ۲ ستاره به ادامه فعالیت پرداخت. در این ۲۰ سال سابقه این هتل توانسته به یکی از اولویت‌های انتخابی زائران تبدیل گردد.

البته بخش دیگری از محبوبیت این هتل در میان هتل های مشهد مربوط به برخورد حرفه‌ای پرسنل و مهمان‌نوازی آن‌ها است. همینطور شما می‌توانید اقامتی نسبتاً ارزان را در این هتل تجربه نمایید. بعضی از مکان‌های دیدنی مشهد نیز در فاصله بسیار اندکی از هتل کوثر مشهد واقع شده‌اند.

منو غذایی هتل کوثر مشهد

در طبقه اول هتل، رستوران هتل کوثر قرار گرفته است. در این رستوران خدمات عالی و غذاهای باکیفیت ارائه می‌شود. این رستوران بزرگ با برخورداری از فضای دل‌نشین همه‌روزه آماده سرویس‌دهی به میهمانان است. شام‌های این رستوران به شکل سلف‌سرویس سرو می‌گردد. در همان طبقه هم کافی‌شاپ هتل واقع‌شده و افرادی که می‌خواهند از منظره شهر لذت ببرند، باید به پشت‌بام هتل سر بزنند.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

اتاق های هتل کوثر مشهد

هتل دو ستاره کوثر مشهد در ۳ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی آن به شکل آپارتمان و اتاق‌های گوناگون هستند. این اتاق‌ها دارای ظرفیت‌های گوناگون بوده و با نرخ اقامتی مختلفی ارائه می‌گردند. هنگام رزرو هتل کوثر مشهد این امکان را دارید تا باتوجه به تعداد نفراتتان اتاق‌های ۱ تخته، ۱ تخته فولبرد، دو تخته دبل، ۲ تخته توئین، ۲ تخته دبل فولبرد، ۲ تخته توئین فولبرد، ۳ تخته و ۴ تخته و همینطور آپارتمان‌های یک‌خوابه ۴ نفره، یک‌خوابه ۵ نفره و ۲ خوابه ۷ نفره را برگزینید.

اتاق‌های هتل 2 ستاره کوثر مشهد در مقایسه با انتظاری که از یک هتل ۲ ستاره می‌توان داشت، قشنگ‌تر هستند. چه از لحاظ معماری و چه از لحاظ دکوراسیون داخلی، دارای کیفیت مطلوبی‌اند. اتاق‌ها هم دارای نظافت منظمی هستند و از نورگیری خوبی برخوردار می‌باشند. امکاناتی همچون تلویزیون، دراور، میز، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و لوازم بهداشتی نیز در آن‌ها قرار دارند.

امکانات هتل کوثر مشهد

هتل کوثر دارای امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، اتاق بازی کودکان، آسانسور، غرفه سوغات و سیستم دوربین مداربسته می‌باشد. خوب است بدانید که اینترنت این هتل تا ۲۵۰ مگابایت اولیه رایگان بوده و بعد از آن با پرداخت هزینه می‌توانید استفاده کنید. چنانچه به صورت خانوادگی به زیارت امام رضا (ع) می‌روید و با کودکانتان سفر می‌کنید، انتخاب هتل کوثر مناسب شماست؛ چراکه این هتل از اتاق بازی برخوردار بوده و کودکان می‌توانند لحظات خوشی را در آن بگذرانند.

بیشتر بخوانید:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

نانوایی سنتی، تور گردشگری و ترانسفر رفت‌ و برگشت به فرودگاه، نمازخانه، خدمات لاندری، پذیرش شبانه‌روزی و اتاق چمدان از دیگر امکانات و خدمات این هتل محسوب می‌شوند. ضمناً ظرفیت پارکینگ این هتل محدود است که باید در هنگام رزرو مسئولین مربوطه را از این قضیه آگاه نمایید که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنید.

آدرس هتل کوثر مشهد

هتل کوثر اندکی بالاتر از فلکه آب و در مجاورت بازار رضا قرار دارد. این هتل تنها ۶۰۰ متر تا ورودی باب الرضای حرم مطهر فاصله داشته که می‌توانید این مسیر را  در عرض ۵ دقیقه طی نمایید.

فاصله هتل کوثر مشهد تا حرم

سالیانه افراد زیادی از نقاط دور و نزدیک چه از خارج و از داخل کشور به مشهد سفر می‌کنند تا حرم امام رضا را زیارت نمایند. داشتن مکان اقامتی که در فاصله مناسب حرم باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل کوثر با واقع شدن در فاصله 600 متری از هتل انتخاب عالی برای زائرین می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) روز ملی فیل

قوانین رزرو هتل کوثر مشهد

  • اقامت با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق امکان پذیر نیست و هتل مسئولیتی را در این زمینه قبول نمیکند.
  • آقا و خانم تنها، با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد پذیرش می‌شوند.
  • صیغه‌نامه رسمی به شکل دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار برای پذیرش زوجین الزامی است.
  • مهمانانی که سن آنها بیشتر از 6 سال باشد، مهمان بزرگسال به شمار می‌آیند.
  • مهمانانی که سن آنها بین 0 تا 4 سال است، به صورت رایگان محاسبه می‌گردند.
  • مهمانانی که سن آنها بین 4 تا 6 سال است، مبلغ رزرو 50% از نرخ نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

 

جمع‌بندی

با رزرو هتل کوثر مشهد این امکان را دارید تا از امتیازات این مجموعه که شامل: مشرف بودن به مکان‌های توریستی مشهد از قبیل بناهای تاریخی همانند گنبد خشتی، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، موزه مردم‌شناسی مشهد است، بهرمند گردید. این هتل از جمله هتل‌های خوب نزدیک حرم در مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد.

این مطلب برگرفته از وبلاگ معرفی هتل کوثر مشهد – هتلی اقتصادی در نزدیکی حرم از وبسایت ایران هتل آنلاین میباشد.