با بهترین هتل های 5 ستاره کیش آشنا شوید

سفر به جزیره کیش، مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها دیدن اماکن تفریحی و زیباهای این منطقه می‌باشد. به همین خاطر سالیانه گردشگران بسیاری چه ایرانی و چه خارجی کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند. یکی از  موارد مهمی که در هر سفری باید به آن توجه داشت، اقامتگاه می‌باشد. کیش باتوجه به گردشگرپذیر بودنش، از هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری برخوردار است که قبل از سفر می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم هتل های کیش را به شما معرفی کنیم، البته نه هر هتلی را. هتل‌های 5 ستاره و مجللی که با دارا بودن آخرین امکانات روز می‌توانند اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم بزنند موضوع این مقاله است.

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل ترنج کیش

هتل ترنج از هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل از خاص‌ترین هتل‌های خاورمیانه و یا حتی جهان و همچنین از هتل‌های لوکس ایران می‌باشد که در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه ‌فارس قرار دارد. هتل ترنج هتلی دریایی و استثنائی است که مشابه آن را می‌توانید در جزایر مالدیو و یا سواحل دریای کارائیب مشاهده کنید.

بدون شک هیجان داشتن اقامت در دل دریا، لذتی می‌باشد که در کمتر نقطه‌ای از جهان می‌شود آن را تجربه کرد. هتل ترنج کیش نیز گزینه‌ای ایده‌آل جهت سپری کردن تعطیلاتی رویایی محسوب می‌شود. این هتل با برخورداری از تمامی امکانات رفاهی ممکن، توانسته میزبان مناسبی برای مسافرانی باشد که جزیره را به‌عنوان مقصدی مناسب برای تعطیلات انتخاب کرده‌اند.

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا از هتل های 5 ستاره کیش بوده که با داشتن بیش از یک دهه سابقه درخشان در پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران، توانسته منزلت و اعتبار والایی بدست آورد؛ این رضایت طی سال‌ها خدمت رسانی عالی و بی‌نقص به مسافران حاصل شده است و امروزه در قالب بازخوردهایی مثبت وجود دارد. در سال ۱۳۹۰ هتل مارینا پارک، پس از بهره‌برداری در زمینی به مساحت ده هکتار آغاز به فعالیت نمود. هتل توانست طی مدت زمانی بسیار کوتاه، به لطف واقع شدن در حدفاصل بین دو ساحل بسیار تماشایی و جذاب مرجانی، توجه اکثر گردشگران و علاقمندان کشور را بدست آورد. امکانات کامل، طرح‌های اقامتی متنوع، چیدمان و طراحی جذاب واحدها و همچنین مناظر شگفت‌اگیز اطراف هتل، همگی نقش موثری در موفقیت هتل مارینا پارک کیش ایفا کردند. این هتل امروزه اقامتگاهی محبوب میان گردشگران کیش است.

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل داریوش کیش

از هتل های 5 ستاره کیش که لوکس و پرآوازه می‌باشد، هتل داریوش است. مسافران ایرانی و خارجی زیادی هرساله میهمان این هتل می‌شوند. هتل داریوش  تنها هتل با نمادهای باستانی ایران می‌باشد که به یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره تبدیل شده است. این هتل در سال ۱۳۸۲ ساخته‌شد و از معماری منحصربه‌فرد ایرانی برخوردار است. این معماری نماد تاریخی کشور بوده و به همین خاطر مطمئن باشید با رزرو این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه می‌کنید. اکثر مسافرانی که در هتل‌های دیگر اقامت می‌کنند، در برنامه‌های خود بازدید از هتل داریوش را می‌گنجانند. ساختمانی که هتل داریوش کیش دارد، از تخت جمشید الهام گرفته شده و تمامی امکانات رفاهی آن برای داشتن اقامتی بی‌نظیر و سفری بی‌عیب‌ونقص مناسب است. همین قضیه سبب شده تا با اقامت در این هتل بتوانید سفری متفاوت و به‌یادماندنی را داشته باشید و احساس آرامش را بدست آورید. باتوجه به نزدیکی هتل داریوش به ساحل شرقی جزیره کیش شما به مراکز خرید و مکان های دیدنی دیگری نظیر شهر پارک دلفین‌ها، زیرزمینی کاریز، بازار پردیس و پارک هنگام دسترسی آسانی خواهید داشت. بازدید از این جاذبه‌ها را به همه گردشگران پیشنهاد می‌دهیم.

 

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در دسته ‌اولین هتل‌ های ۵ ستاره‌ کیش قرار دارد. ساخت این هتل در سال ۱۳۵۴ صورت گرفت و در نزدیکی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی ساخته شد. این هتل خاص در سال ۱۳۹۰ بازسازی گشت و در ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت سرویس‌دهی دارد. هتل شایان یکی از اولین اقامتگاه‌های لوکس بوده که از گذشته تا به امروز توانسته میزبان مسافران و توریست‌های بسیاری باشد. هتل شایان از محیطی خاصبرخوردار است که با امکانات لوکس و همچنین چشم‌اندازی که از اسکله و خلیج‌فارس دارد، توانسته سفری منحصربه‌فرد را به میهمانانش هدیه دهد

هتل های 5 ستاره کیش؛ هتل پالاس کیش

هتل پالاس از هتل های 5 ستاره کیش بوده که بسیار لوکس و بی‌نظیر است. این هتل توانسته اقامتی بی‌نظیر را برای مسافرانش رقم بزند. از آنجایی که جزیره کیش از هتل‌های متنوعی برخوردار است، هر کدام از آن‌ها سرویس‌دهی با کیفیت و مناسبی دارند. این هتل خاص و زیبا در بهترین موقعیت کیش قرار گرفته و در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد. با توجه به اینکه هتل پالاس جزو هتل‌های جدیدالاحداث می‌باشد، در میان مسافران توانست به شهرت خوبی برسد. در ساخت این هتل استانداردهای هتلداری بکار گرفته شده است. با اقامت در این هتل  به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی خواهید داشت. همچنین خوب است بدانید، با انتخاب هتل پالاس فاصله آنچنانی تا مراکز خرید نخواهند داشت و به مراکزی نظیر پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش دسترسی مطلوبی دارید.

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل ویدا کیش

یکی از مدرن‌ترین هتل های جزیره، هتل ویدا است. این هتل در سال ۱۳۹۶ تاسیس ‌شد و میزبان میهمانان داخلی و خارجی است. هتل ویدا کیش در ساختمانی ۱۲ طبقه بنا ‌شده و متشکل از ۱۴۴ اتاق و سوئيت می‌باشد. فاصله مناسب هتل ویدا به دریا و مراکز مختلف سب شده تا مسافران آن را رزرو کنند و هر ساله در تمامی ایام سال هتل از مسافر زیادی میزبانی کند. مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند و در هتل ویدا اقامت دارند لحظات دلنشینی را برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

هتل های 5 ستاره کیش؛ هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش از هتل‌ های ۵ ستاره کیش می‌باشد که بسیار مشهور است. این هتل بی‌نظیر و بی‌عیب‌ونقص در دسته پر رفت و آمدترین اقامتگاه‌های جنوب کشور قرار دارد. هتل پانوراما توانسته لحظات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود رقم بزند و تبدیل به اقامتگاهی رویایی و به‌یادماندنی شود. این هتل در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد و می‌شود آن را یکی از هتل‌های تازه تاسیس این منطقه در نظر گرفت. باتوجه به اینکه هتل از محیطی فوق‌العاده و مدرن برای میزبانی برخوردار است می‌توان آن را یکی از گزینه‌های مطلوب در نظر گرفت. ساختمان این هتل دارای ۱۵ طبقه است و به خاطر موقعیتی که دارد، در منطقه مرتفع و عالی توجه هر شخصی را به‌سوی خود جلب می‌کند. مسافران بسیاری از میان گزینه‌های اقامتی متعدد کیش به رزرو هتل پانوراما علاقمندند، که بدون شک از این انتخابشان پشیمان نخواهند شد. این هتل در دسته هتل‌هایی است که به خاطر نو و مدرن بودن، امکانات و خدمات کامل و مجهزش توانسته رفاه مسافران را به خوبی فراهم کند. همینطور هتل به تعدادی مرکز خرید همچون زیتون، سارینا، دامون و مریم دسترسی آسانی دارد.

هتل های 5 ستاره کیش؛ هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران، از هتل های 5 ستاره کیش است که در قلب جزیره واقع شده و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ احداث گردیده است. هتل ۱۲۸ باب اتاق با امکانات کامل دارد. ضلع شمالی این هتل رو به به دریا و ضلع جنوبی آن رو به جزیره کیش می‌باشد. از مزایای این مجموعه دسترسی مطلوب به ساحل و مراکز خرید مثل بازار مروارید و نیز کارتینگ کیش می‌باشد. هتل ایران از معماری مدرن و امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که با کادری مجرب و حرفه‌ای پذیرای میهمانان گرامی هستند.

هتل های 5 ستاره کیش؛  هتل امیرکبیر کیش

از هتل های 5 ستاره کیش هتل امیرکبیر است. خوب است بدانید، این هتل از هتل‌های تازه تاسیس محسوب می‌شود. هتل امیرکبیر با سرویس‌دهی کامل و مجهزش در میان هتل‌های کیش، توانسته بسیاری از توریست‌ها را به سوی خود جذب ‌کند. از آنجایی که این هتل از معماری لوکس سنتی متعلق به دوران صفویان برخوردار است، پاسخگوی هر سلیقه‌ای بوده و اقامتی دلچسب را برای مسافران رقم بزند. این هتل در نزدیکی ساحل و خیابان شهریار قرار گرفته و به مراکز خرید نزدیک است. همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی پیدا کند. به خصوص مسافرانی که  به خرید علاقمندند، با انتخاب این هتل این امکان را دارند تا از این مراکز وسایل موردنیازشان را تهیه کنند. همینطور با اقامت در این هتل  از جاذبه‌های دیدنی جزیره نظیر اسکله بزرگ تفریحی کیش، پارک دلفین‌ها، برج ایفل کیش و چندین جای دیگر می‌توانید بازدید کنید. هتل امیرکبیر متشکل از ۶ طبقه و ۵۴ اتاق و ۱۵۴ تختخواب می‌باشد و شما به راحتی در هر طبقه از این هتل  که بخواهید می‌توانید اتاق رزرو کنید. هتل امیرکبیر کیش تا فرودگاه بین‌المللی جزیره ۱۲ دقیقه فاصله دارد.

هتل‌های 5 ستاره کیش؛ هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس را در نزدیکی ساحل زیبای کیش پیدا خواهید کرد. این هتل پنج ستاره بوده و متشکل از ۱۴ طبقه است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح‌شد. هتل فاصله چند قدمی تا میدان پردیس کیش دارد. میدان پردیس از جمله میدان‌های مهمی به شمار می‌آید که به اکثر جاذبه‌های تماشایی کیش همچون مرکز خرید پردیس، کشتی یونانی و پارک شهر دسترسی مطلوبی دارد. اکثر مسافرانی که اتاقی را در هتل آرامیس پلاس برای رزرو انتخاب می‌کنند، دلیلشان جدید بودن هتل است. چراکه اینگونه هتل بهترین عملکرد و کارایی خودش را به نمایش خواهد گذاشت. هتل آرامیس پلاس دارای نقاط مثبت و قوی بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به برخورد حرفه‌ای  پرسنل آن اشاره کرد. کادر هتل تمام تلاششان را برای راحتی و آرامش مسافران می‌کنند.

هتل های 5 ستاره کیش؛  هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش اقامتگاهی شکیل، نوساز و ۵ ستاره می‌باشد که متشکل از ۸ طبقه با ۱۸۷ واحد اقامتی باشکوه و خوش‌منظره بوده که در نزدیکی ساحل خلیج‌فارس قرار دارد. این هتل مدرن و شیک دارای امکانات رفاهی بی‌شماری شامل: سونا، استخر، سالن بیلیارد و آتلیه است. هتل میراژ توانسته اقامت در جنوب کشور را برای میهمانان کیش به تجربه‌ای به‌یادماندنی تبدیل کند. با اقامت در این هتل شک نکنید که لحظات بسیار لذت‌بخشی را خواهید گذراند.

هتل های 5 ستاره کیش؛ هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش هتلی لوکس و نوساز بوده که در زیباترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد. این هتل منحصربه‌فرد به عنوان هتل جدیدالاحداث در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت دارد که هر کدام از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. باتوجه به موقعیت مکانی عالی این هتل دسترسی مناسبی به اسکله تفریحی کیش خواهید داشت، همینطور جهت تماشای خلیج فارس هم این هتل یکی از بهترین گزینه ها محسوب می‌شود.

هتل های 5 ستاره کیش؛ هتل کوروش کیش

هتل پنج ستاره کوروش در جزیره کیش یکی از معروف‌ترین هتل‌ها است. این هتل خاص‌پسند در میدان پردیس قرار دارد و از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هتل متشکل از ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق می‌باشد. همگی اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی دارند. باتوجه به پرطرفدار بودن جزیره کیش در بین ایرانی‌ها، حتی مسافران خارجی نیز این هتل را انتخاب می‌کنند. چراکه هم امکانات ارائه‌شده در هتل در درجه عالی قرار دارد و هم اینکه به خاطر موقعیت قرارگیری مناسب آن، به ساحل خلیج‌فارس و سایر دیدنی‌های جزیره مثل پارک دلفین و پارک پرندگان کیش، برج ایفل کیش، اسکله بزرگ تفریحی و مراکز خریدی چون پردیس ۱ و ۲ دسترسی مطلوبی دارد. بهترین زمان سفر به جزیره در فصل بهار می‌باشد. خوب است توجه کنید این هتل از شاتل فرودگاهی رایگان نیز برخوردار بوده و مسافران با خیال آسوده می‌توانند از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند.

چگونه می‌توان هتل های کیش را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کرد؟

برای رزرو هتل های کیش با کمترین قیمت کافی است به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و پس از جستجو هتل مورد نظر خود، آن را با بیشترین تخفیف موجود رزرو نمایید؛ لازم به ذکر است مهمانان گرامی می‌توانند در برخی از ایام سال هتل های کیش را با تخفیف 80 درصدی نیز رزرو کنند.

جمع‌بندی

اگر شما هم علاقمند به سفر هستید و می‌خواهید تجربه‌های جدید کسب کنید، پس احتمالا بهترین هتل‌های شهر مقصد را جستجو می‌کنید. اینگونه می‌توانید اقامتی با کیفیت داشته باشید. ما در این مقاله از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش گفتیم تا شما براساس بودجه و علاقه‌تان هر کدام را که خواستید برای اقامت انتخاب کنید. در طی سالیان اخیر هتل های 5 ستاره کیش توانستند با ارائه امکانات و خدمات کامل خودشان را به بهترین نحو اثبات کنند.