فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید بدون ضامن

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید از محصولاتی شیک و مدرنی هستند که در سال‌های اخیر فروش قابل توجهی داشته‌اند. اگر قیمت یخچال ساید بای ساید را با دیگر انواع یخچال فریزر چون یخچال دوقلو، کمبی و غیره مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که قیمت بالاتری دارد بنابراین در زمان خرید باید مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت با بودجه شما همخوانی داشته باشد و سپس به فاکتورهای دیگری چون مارک، ظرفیت و امکانات توجه داشته باشید.

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید با واحد فوت مکعب مشخص می‌شود که برابر با 28 لیتر است. سایدها از لحاظ ظرفیت در تنوع بالایی هستند که شما باید بر اساس عادات خرید و تعداد افراد خانواده گنجایش مناسبی را انتخاب کنید. بدون شک یک خانواده کم جمعیت که به طور هفتگی و یا روزانه خرید می‌کنند نیازشان با خانواده‌هایی پرجمعیت و یا پر رفت و آمد که حجم خرید بالایی دارند متفاوت است.

اندازه یخچال ساید بای ساید باید با اندازه فضایی که برای قرار گیری آن در آشپزخانه در نظر گرفته‌اید همخوانی داشته باشد بنابراین قبل از خرید حتما به طول، عرض و عمق مدل انتخابی توجه کنید‌. به طور کلی اندازه استانداردی برای یخچال‌های ساید بای ساید در نظر گرفته شده است و ارتفاع آنها بین ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتیمتر، عرض‌شان بین ۹۰ تا ۹۲ سانتیمتر و عمق‌شان بین ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر می‌باشند. عمق یخچال ساید با ظرفیت آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه ظرفیت بیشتر باشد عمق یخچال نیز بیشتر خواهد بود.
ظرفیت بر قیمت یخچال ارتباط دارد یعنی شما هر چقدر ظرفیت بیشتری انتخاب کنید باید مبلغ بالاتری بایت خرید بپردازید برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت به دلیل داشتن ظرفیت بیشتر نسبت به قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت بالاتر است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید بسیار پرطرفدار هستند ولی باید بدانید که این محصول نیز همانند دیگر محصولات در کنار داشتن ویژگی‌های مثبت، معایبی نیز دارد که شاید با دانستن آنها از خرید پشیمان شوید. در این بخش ما برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید را شرح داده‌ایم تا خریدی آگاهانه‌تر داشته باشید.

مزایای یخچال ساید بای ساید
1- طراحی بی نظیر و زیبایی یخچال ساید بای ساید ظاهر آشپزخانه‌ها را شیک و مدرن می‌کند در برخی از مدل‌ها وجود محفظه‌ی هوم بار و یا درب دور این دور علاوه بر شیک کردن ظاهر دستگاه سبب می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

2- یخچال ساید در انواع مدل‌های معمولی، هوم بار دار، دور این دور، چند درب و … طراحی و تولید می‌شود در نتیجه بالا بودن تنوع مدل به شما این امکان را می دهد تا حق انتخاب بیشتری بر اساس سلیقه، بودجه و دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید.
3- سایدها محصولاتی پیشرفته و کامل هستند که در ساختشان از فناوری و تکنولوژی‌های به روزی استفاده  شده است که می‌توان به مواردی چون سیستم یخساز، محفظه مخصوص نگهدارنده، سیستم جریان هوای چندگانه، فیلتر تصفیه آب، سرمایش سریع (super cool) و انجماد سریع (super freez) اشاره کرد.
4- فضای داخلی یخچال‌های ساید بای ساید به گونه ای است که حجم زیادی از مواد غذایی را می‌توان در داخل آنها قرار داد.

معایب یخچال ساید بای ساید
1- بالا بودن قیمت انواع یخچال ساید بای ساید یکی از معایب آن‌ها است که بسیاری از افراد را از خرید پشیمان می‌کند و یا اینکه باعث شود به دنبال خرید ساید بای ساید اقساطی باشند. البته قیمت ساید بای ساید ایرانی نسبت به سایدهای خارجی کمتر است برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت در مقایسه با قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 32 فوت مقرون به صرفه‌تر است.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین موجودات افسانه‌ای در قرون وسطی + تصاویر

2- اندازه و سایز یخچال‌های ساید بای ساید بالا است بنابراین جابجایی آن‌ها سخت و دشوار است و خریدشان به افرادی که مستاجر هستند توصیه نمی‌شود.
3- اگر یخچال ساید شما دچار خرابی شود به هزینه تعمیر بیشتری نسبت به یخچال‌های معمولی نیاز دارد.
4- ساید بای سایدها به فیلتر‌های تصفیه آب مجهز هستند که ضروری است این فیلترها را هر ۴ تا ۶ ماه تعویض کنید که این خود هزینه بر است.
5- در اکثر یخچال‌های ساید بای ساید فضای داخلی یخچال باریک است در نتیجه جای دادن خوراکی‌های بزرگ و حجیم در داخل دستگاه امکان پذیر نیست.

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

یکی از روش‌های ساده و بی دردسر خرید یخچال ساید مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل است. فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های معتبر و مشتری مدار در بستر اینترنت است مدل‌های مختلف یخچال ساید بای ساید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل به مشتری تحویل می‌دهد.

همچنین قیمت یخچال ساید بای ساید جی پلاس، قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و هر مارک دیگری در فروشگاه سل بهترین قیمت بازار است و شما از این طریق فروشگاه می‌توانید ساید مورد نظر خود را بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.
از طرفی فروشگاه اینترنتی سل جهت اینکه شما انتخابی مناسب داشته باشید قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123، قیمت ساید سامسونگrs25، قیمت ساید اسنوا2261ss و دیگر مدل‌ها را همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع از ویژگی و مشخصات فنی درج کرده است که با بررسی آنها بی‌شک یک خرید اینترنتی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  مدیرعامل شیک شلف از قفسه راک و نقش مهم آن در کارخانجات صنعتی می گوید | آشنایی با قفسه فلزی و استند پانچی و حبوبات

فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال سامسونگ، قیمت یخچال اسنوا، قیمت یخچال ال‌جی و دیگر برندها در مدل‌های ساید بای ساید نسبت به دیگر انواع یخچال فریزر بالاتر است و می‌توان گفت که تنها افراد پردرآمد جامعه امکان خرید نقدی این محصولات را دارند و برای افرادی که از لحاظ مالی در سطح مناسبی نیستند پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید یخچال اقساطی بروند. فروشگاه اینترنتی سل از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش اقساطی ساید بای ساید دوو، فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی یخچال امرسان و غیره با بهترین شرایط فعالیت دارد و روش‌های متنوعی را جهت خرید قسطی از جمله خرید اقساطی با چک در نظر گرفته است.
شما عزیزان در هر جای ایران که هستید می‌توانید خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، اسنوا، جی پلاس، دوو و برند دیگری که مدنظرتان است را با روش‌های مختلفی چون خرید قسطی با چک، با فیش حقوقی، با سفته، بدون ضامن و … انجام دهید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن می‌توانید اطلاعات دقیق و جامع‌تری در رابطه با شرایط و نحوه خرید یخچال ساید اقساطی دریافت کنید.