قیمت و رزرو هتل های کیش و قشم با تخفیف زیاد

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره است  و این هتل زیبا 16000 متر مربع مساحت، 14 طبقه و 336 اتاق و سوئیت دارد. در طراحی و تجهیز اتاق های این هتل تمامی نیازهای مسافران برآورده شده است. اگرچه این هتل یکی از بهترین هتل های کیش است، اما قیمت های مناسبی دارد. رستوران و کافی شاپ هتل دارای منوی کامل غذاهای ایرانی یا فست فود می باشد. مجموعه تفریحی هتل بین المللی کیش همچنین شامل استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان و اتاق استراحت با رایحه های معطر می باشد. یک آرایشگاه و سالن زیبایی برای مهمانان هتل وجود دارد.

آدرس: هتل بین المللی کیش تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل شایان یکی از بهترین هتل های جزیره کیش

هتل ایران کیش برای سفرهای خانوادگی مناسب است

یکی از جذاب ترین و بهترین هتل های جزیره کیش که ساختاری برجی شکل و مکعبی دارد، هتل ایران است. این هتل پنج ستاره در سال 2014 با 128 اتاق ساخته شده است. اگر اتاق خود را در این هتل رزرو کرده اید، می توانید از امکانات و امکانات منحصر به فرد هتل استفاده کنید. مثلاً با بازار مروارید یا مجموعه تفریحی کارتینگ کیش فاصله کمی دارید. فاصله هتل تا دریا یک کیلومتر است. رستوران هتل ایران کیش دارای منویی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست فود و عربی می باشد. در این هتل پنج ستاره می توانید از امکانات زیر دیدن کنید.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

هتل ویدا یکی از هتل های لوکس کیش است

یکی از بهترین هتل های کیش که با بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است، هتل ویدا نام دارد. این هتل 5 ستاره کیش دسترسی خوبی به ساحل، پردیس بین المللی دانشگاه شریف و جاذبه های گردشگری جزیره دارد. برای مسافرانی که قصد اقامت در نزدیکی ساحل دارند به دریا نزدیک است و به مهمانان خود 50 درصد تخفیف در پارک دلفین ارائه می دهد. اتاق های این هتل منظره ای از دریا یا پارک جزیره دارند.

برای لذت بردن از اقامت در هتلی زیبا و مجلل در جزیره زیبای کیش، هتل پنج ستاره ایران یکی از بهترین انتخاب است. در هفت طبقه و دو برج مجزا ساخته شده است

هتل نوساز دارای معماری منحصر به فردی است که برخی از اتاق ها را مشرف به دریا و برخی دیگر مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر می کند. این هتل مجهز به سیستم‌های هوشمند و بهترین سیستم‌های تهویه، رستورانی عالی با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای داخلی و خارجی، سونا، جکوزی و مجموعه ورزشی شگفت‌انگیز است. با دسترسی آسان از هتل به مراکز تفریحی شهر، مهمانان می توانند به راحتی به مراکز خرید و تفریحات دریایی بروند.

بیشتر بخوانید:  معرفی سیم بکسل و دیگر ادوات لیفتینگ

هتل پنج ستاره داریوش کیش در سواحل شنی و زیبای شرقی جزیره کیش در فاصله کوتاهی از سواحل زیبای کیش و دلفین شگفت انگیز واقع شده است.

پارک این هتل به راستی نماد فرهنگ و تاریخ کهن ایران بزرگ است. این هتل با الهام از محوطه تاریخی تخت جمشید به صورت نمادین غرور و افتخار تمدن ایران باستان و امپراتوری ایران در دوره هخامنشی را به نمایش می گذارد. این هتل دارای کیفیتی جهانی با بیش از 200 اتاق و سوئیت کلاسیک، تایید شده با آخرین استانداردهای جهانی و مجهز به بهترین امکانات است. در اینجا، بازدیدکنندگان از اتاق‌های بسیار مجلل، رستوران‌های باشکوه با سرو غذاهای مختلف داخلی و خارجی، ارائه تورهای دلفیناریوم و باغ پرندگان و سایر تفریحات آبی در مجموعه‌ای باشکوه با معماری منحصربه‌فرد در قلب خلیج فارس لذت می‌برند که مناسب‌ترین اقامتگاه را به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها ارائه می‌کند. لوکس ترین هتل های ایران این هتل با تمامی امکانات لازم در موقعیتی باشکوه با چشم اندازی فوق العاده، اقامتی لذت بخش و دلپذیر را برای کسانی که مشتاق چشیدن طعم معماری باستانی در نزدیکی خلیج فارس هستند، فراهم می کند.

هتل فولتون بوتیک قشم یک هتل 4 ستاره لوکس در جزیره زیبای قشم است. از این هتل می توانید به راحتی به برخی از مراکز خرید معروف قشم مانند مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید پردیس دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی به خلیج نیلگون و زیبای فارس بروید.

بیشتر بخوانید:  فروشگاه‌های آنلاین کتاب

قشم بزرگترین جزیره ایران است. این جزیره غول‌پیکر ماهی‌شکل مکان‌های گردشگری زیادی برای بازدید دارد. از آثار تاریخی گرفته تا پدیده های طبیعی. فرصت بازدید از یکی از عجایب هفتگانه جزیره قشم را از دست ندهید! جنگل‌های حرا قشم جاذبه‌ای بی‌نظیر نه تنها در ایران بلکه در جهان است. چیزی که این جنگل ها را منحصر به فرد می کند این است که در زمان های خاصی از روز ناپدید می شوند و دوباره ظاهر می شوند. همه اینها به خاطر جزر و مدهای کم و زیاد است. تماشای پرندگان مهاجر می تواند یکی دیگر از سرگرمی های شما در بازدید از جنگل های حرا قشم باشد.

هتل پلاس قشم

هتل آپارتمان قشم پلاس یکی از مجلل ترین هتل های قشم است که در نزدیکی بازار سنتی قشم، دریا، قلعه تاریخی پرتغالی ها، ایستگاه اتومبیل درگهان، پارک شهر ساحلی و سایر مراکز تفریحی و خرید قرار دارد.

لابی شیک و مدرن هتل پلاس به همراه پرسنل مجرب و حرفه ای خود اقامت و پذیرایی دلپذیری را برای مسافران قشم ایجاد می کند. کافی شاپ هتل با انواع دسر و نوشیدنی خود مکانی مناسب برای استراحت کوتاه مدت و گفتگو با دوستان است.