کدام گوشی کار کرده اخیر سامسونگ را در سال 2022 خریداری کنیم؟

بسته به اینکه چقدر قصد دارید تا برای خرید یک گوشی هزینه کنید، انتخاب یک موبایل مناسب و کاربردی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. چرا که انواع برندهای مختلفی در بازار فعال هستند و بیشتر آن ها مدل های گوناگونی را در طول سال به بازار عرضه می کنند.

از طرفی ، شرکت سامسونگ یکی از برندهایی است که برای دهه ها در این زمینه فعال بوده و از گذشته تا کنون گوشی های خوش کیفیت، با فناوری هایی نوین و پیشرفته ای را به بازار عرضه کرده است.

شما می توانید با خرید گوشی های سامسونگ از کیفیت، امکانات، رابط کاربری ساده و قدرت عالی بهره ببرید، همانطور که تا کنون این شرکت کیفیت گوشی های خودش را به خوبی تضمین کرده است.

اما تنها مسئله قابل نظر برای خرید گوشی، هزینه ایست که می توانید بپردازید.

شما مطمئنن می توانید با هزینه های سنگین و قیمت بالا ، گوشی های بی نظیری را خریداری کنید، اما اگر می خواهید در این زمینه پول کمتری صرف کنید، انتخاب یک گوشی دسته دوم کاربردی خیلی به شما کمک خواهد کرد.

اکنون با گران تر شدن قیمت گوشی های هوشمند، شما باید برای خرید یک گوشی جدید و مناسب از 5 میلیون تومان به بالا هزینه کنید، اما در زیر این قیمت نیز گوشی هایی خوش کیفیت و عالی پیدا خواهید کرد که به صورت دسته دوم و کارکرده در دسترس می باشند.

بیشتر بخوانید:  برخورداری از اساتید آموزش‌دیده و مجرب با تحصیل در کانادا

البته این نکنه را در نظر بگیرید که می توانید با بررسی موبایل، دیدن ویدئوهای مقایسه، بررسی مشخصات و امکانات این گوشی ها، قادر باشید تا انتخابی دقیق تر برای خرید گوشی داشته باشید.

ما در ادامه سه گوشی اخیر سامسونگ را به شما معرفی می کنیم که در سال 2022 ، با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه ارزش خرید دارند.

  • گلکسی آ 50 ، خوش کیفیت و کاربردی

سامسونگ گلکسی A50 موبایل تولید شده توسط سامسونگ در سال 2019 است. می توانید نسخه دسته دوم این گوشی را با قیمتی در حدود 4 تا 5 میلیون خریداری کنید.

گلکسی A50 با چند مدل درگاه سیم کارت به بازار ارائه شده است. میزان حافظه اینترنال این گوشی موبایل نیز برابر با 64 یا 128 گیگابایت و 4 یا 6 گیگابایت رم می باشد.

این گوشی موبایل دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن تصویر 1080×2340 پیکسل است. شاید مهم باشد بدانید نسبت صفحه نمایش به تمام بدنه در این گوشی موبایل برابر با 84.9 درصد است.

سامسونگ یک دوربین با کیفیت 25 مگاپیکسل در پشت بدنه و همچنین دوربین جلو 25 مگاپیکسلی را بر روی این گوشی قرار داده است. ویژگی فیلمبرداری فول اچ دی در این گوشی موبایل فوق العاده نیست، اما مناسب است.

این محصول تکنولوژی ویژگی های بسیار دیگری نیز دارد. چیپست مدل اگزینوس 9610 مسئول ارتباطات درونی گلکسی ای 50 می باشد و سیستم عامل در نظر گرفته شده توسط سامسونگ برای این محصول، اندروید 9.0 (قابل ارتقاء به 11) است.

  • گلکسی آ 40 ، شیک و کارآمد
بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

گوشی گلکسی A40 تولید شده توسط شرکت سامسونگ، یک گوشی با طراحی زیباست. گلکسی ای 40 حافظه داخلی 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم دارد.

برای اجرای عملیات ها، گلکسی A40 از یک سی پی یو هشت هسته ای اگزینوس 7885 بهره می گیرد.

این محصول دارای دوربین با کیفیت 16 مگاپیکسل پشت و همچنین دوربین 25 مگاپیکسلی سلفی است.

برای برخی از دیگر قابلیت های تحت پشتیبانی این محصول می توان از تعبیه حسگر های اثر انگشت (قرار گرفته در پشت بدنه)، شتاب سنج، گردش بین، تشخیص نزدیک شدن اجسام، قطب نما نام برد.

نسخه کارکرده این گوشی عالی سامسونگ با قیمتی در حدود 2.5 تا 3 میلیون به فروش می رسد. با این گوشی می توانید اوقات فراغت خود را با سرگرمی بگذرانید.

  • گلکسی آ 20، ارزان و خوش قیمت

گوشی تلفن همراه گلکسی آ 20 تولید شده توسط سامسونگ، یک تلفن همراه خوش دست است. سامسونگ در طراحی گلکسی ای 20 رنگ های مختلفی ارائه کرده است. رنگ های آبی، مشکی برای انتخاب در این تلفن همراه توسط سامسونگ ارائه شده است.

برای پردازش بدون دردسر، گلکسی ای 20 از یک پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7884 بهره می گیرد.

گلکسی A20 دارای نمایشگری با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن تصویر 720×1560 پیکسل است. با این اطلاعات قابل مشاهده است که گوشی موبایل Galaxy ای 20 دارای نمایشگری با رزولوشن خوب و مناسب است.

بیشتر بخوانید:  انتخابی هوشمندانه برای کسب و کار شما: هاست سرور اختصاصی یا سرور مجازی؟

گلکسی آ 20 میزان حافظه اینترنال برابر 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم دارد. در زمینه ویژگی ها و مشخصات فنی Samsung گلکسی A20 به موارد دیگری نیز می توان اشاره داشت. این محصول امکاناتی همچون تعبیه حسگر های اثر انگشت (طراحی در پشت)، شتاب سنج، تشخیص نزدیک شدن جسم، قطب نما در بدنه دستگاه دارد.

قیمت نسخه دست دوم گوشی گلکسی A20 در حدود 2 میلیون تومان به بالا براورد شده است. اگر به دنبال محصولی ارزان قیمت هستید، این گوشی تلفن همراه شاید قابل در نظر گرفتن باشد.

سخن آخر:

گوشی های سامسونگ تا کنون به خوبی کیفیت عالی و امکانات کاربردی را به رخ همه کشیده اند، همه افراد می دانند که گوشی های اندروید سامسونگ عالی هستند و کیفتی عالی دارند.

اما قیمت آن ها می تواند کمی بالا و سنگین باشد. با این حال انتخاب یک نسخه دسته دوم سامسونگ که همچنان نیز به سیستم عامل های جدید به روز می شود، می تواند گزینه ای مناسب باشد.

در یاد داشته باشید که برای شناخت بهتر موبایل ها می توانید ویدئو های معرفی، بررسی، تست سرعت و مقایسه آن ها را تماشا کنید.

دیدن این ویدئوهای بررسی به شما کمک خواهد کرد تا گوشی مورد انتخاب خودتان را بهتر بشناسید.