بهترین کرم پودر برای گریم عروس

بهترین کرم پودر برای گریم عروس

کرم پودر گریم عروس

این که برای مراسم و میکاپ عروسی چه کرم پودری انتخاب کنید بسیار مهم هست . چرا که استفاده از یک محصول مناسب، که ویژگی هایی مثل ماندگاری، کاور خوب، سبکی و … داره میتونه روی میکاپ ما تاثیر خیلی خیلی خوبی بزاره. پس اینجا 4 تا از بهترین کرم پودرهارو به شما معرفی میکنم.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی

محصولی گیاهی و فاقد مواد مضر، که میتونیم بگیم فول کاور ترین کرم پودر دنیاست. کرم پودر هدی بیوتی ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی داره و پوست رو خیلی عالی پوشش میده. این کرم پودر ضد آب و تعریقه و اگر شما توی یه هوای شرجی باشید به هیچ عنوان ظاهر کرم تغییر نمیکنه و کاملا مات و یکدست روی پوستتون باقی میمونه. هدی بیوتی، مواد کمدوژنیک نداره و به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش نمیشه.

بیشتر بخوانید:  ایا نسکافه چاق میکند؟ بالاخره نسکافه بخوریم یا نه ؟

کرم پودر نارس لانگ ویر:

کرم پودر نارس

از بهترین محصولات برای پوست های خشک و کدر. نارس در کنار کاور خوبش پوست رو خیلی شاداب و درخشان نشون میده و با ماندگاری 16 ساعته ای که داره میتونه یک گزینه عالی برای عروس هایی با پوست خشک و یا نرمال و کدر باشه. این کرم پودر ضد تعریقه و به هیچ وجه روی پوست اکسید نمیشه و تغییر رنگ نمیده.


کرم پودر استی لادر:

کرم پودر استی لادر

محصول بعدی یکی از بهترین گزینه ها برای انواع پوست و حتی پوست های حساس هست. کرم پودر استی لادر ، فاقد مواد مضر و کمدوژنیک هست و دارای تاییدیه توسط متخصص پوست میباشد. این کرم موندگاری 24 ساعته ای داره، ضد آبه و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه. استی لادر کاور بسیار بالایی داره ولی کرم پودری با ظاهری به شدت طبیعی هست و پوست رو اصلا سنگین نمیکنه.

بیشتر بخوانید:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

کرم پودر مک:

کرم پودر مک

و آخرین معرفی کرم پودر مک هست. محصولی 24 ساعته و آبرسان که میزان ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه. کرم پودر مک، کاور خیلی خوبی داره اما روی پوست اصلا سنگین نیست . این کرم پودر فاقد مواد مضری مثل پارابن و روغنه و به پوست هیچ نوع آسیبی وارد نمیکنه.


این 4 تا جزو بهترین و معروف ترین کرم پودرهایی هستن که برای استفاده شخصی و میکاپ عروس کاربرد دارن. برای خرید و آشنایی با محصولاتِ بیشتر میتونید وارد سایت مای سفورابشین و اگر سوالی داین و یا برای خرید نیاز به راهنمایی دارین، با مشاوران این سایت در تماس باشین

بیشتر بخوانید:  Toothache: Causes, Treatment Options, and Prevention Tips