کادو دادن یا کادو گرفتن! مسئله این است!

بهترین هدیه ایی که تا به حال گرفته ایید چی بوده؟ اصلا چرا باید هدیه بدهیم؟ اصلا تا به حال به خودتون هدیه داده اید؟

هدیه ها یا کادوها به دو دسته مناسبتی و غیر مناسبتی تقسیم می شوند. دلایل روانشناسی وجود دارند که نشان می دهند، هم هدیه های مناسبتی، و هم غیر مناسبتی، باعث افزایش شادی می شوند. به عنوان مثال، اگر شما بدون هیچ مناسبت خاصی برای مادر خود، همسر، یا اعضای خانواده خود، هدیه ایی، ولو کوچک بگیرید، نه تنها باعث خوشحالی آنها می شوید، بلکه خودتون نیز حس خوبی از این امر به دست خواهید آورد. در این بین، دیدن لبخند فردی که دوستش دارید، به دنیا می ارزد. این امر در شرایط بد اقتصادی هم حتی اثبات شده است و حس خوب هدیه دادن، در همه افراد در اندازه های مختلف، روی می دهد.

یک شاخه گل،یک شال یا روسری، یک کتاب، یک کاردستی، یک عکس، همه و همه این ها می توانند باعث ایجاد خوشحالی شوند و وقتی هدف شما، ایجاد و تزریق حس خوب به طرف مقابلتان است، پس چه دلیلی وجود دارد که این کار را انجام ندهید؟

بیشتر بخوانید:  برش دقیق و سریع فلز با استفاده از اره نواری

در حالی که دارید به پاسخ سوال بالا فکر میکنید، نگاهی می اندازیم به مناسبت هایی که می توان در آن، کادو کوچکی خرید و طرف مقابلمون رو شاد کنیم و به واسطه دیدن لبخند آنها، خودمان نیز شاد شویم.

ولنتاین یا روز عشق

این روز که معمولا 25 بهمن هر سال توسط عده ایی جشن گرفته می شود، بین قشر جوان و زوجین، مقبولیت بیشتری دارد و با وجود اینکه سنتی غربی است، اما در سال های اخیر، در کشور ما هم رواج پیدا کرده است. گل،ساعت، کتاب، چاپ آلبوم خاطرات، یا شال و روسری و یا در مقیاس گرانتر، جواهرات، عمده انتخاب قشر جوان برای این مناسبت است.

عید نوروز

نیمه دوم اسفند ماه، تب و تاب خاصی در کشور حاکم می شود و این امر به خاطر رسیدن عید نوروز و سال نو شمسی برای هموطنانمان است. پیشنهاد می شود چنانچه به فکر خرید هدیه عید نوروز هستید، این کار را به روزهای آخر نگذارید و از قبل به فکر تهیه آن باشید. بسته به میانگین سنی مخاطب خود، از بچه ها گرفته تا افراد بزرگسال و پدر و مادر خود، گزینه های متنوعی از کتاب تا انواع لباس، بلیط سفر تا کارت پستال و … در حیطه انتخابات شما می توانند جای بگیرند.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه حلوا ساده و مجلسی با آرد گندم مرحله به مرحله برای 4 نفر

سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج هر فرد یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگی می تواند تلقی شود. بعضی وقتا، برای این روز تنها چیزی که لازم هست، صرفا خلاقیت است و بس. به عنوان مثال، در یکی از کشور های اروپایی، یک از زوجین، تمام عکس هایی که در رستوران از خانومش گرفته بود را نگه داشته بود و آن را در سالگرد ازدواجشان، تبدیل به یک کتاب کرده و کنار هر عکس، جمله ایی زیبا نوشته بود و آن را به خانومش هدیه داد. بعضی وقتا، با کمی خلاقیت، می توان کادوهای زیبایی را به همسران خود داد.

روز مادر یا روز زن

یکی دیگه از مناسبت های بسیار جذاب که مورد توجه بسیاری از افراد هست، روز مادر و یا روز زن می باشد. هر چند که احترام گذاشتن به مادر و همسر، نباید مختص یک روز در سال باشد و همواره باید از این فرشته های زمینی، تقدیر و تشکر انجام پذیرد، اما روز مادر یا روز زن، از آن دست مناسبت هایی هست که می توان به بهانه آن، از زحمات این بزرگواران قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

چرا خرید آنلاین از تیما اسکارف؟
اما چیزی که این روز ها اهمیت دارد، اینست که به دلیل گسترش ویروس کرونا، شاید امکان مراجعه حضوری به مراکز خرید یا فروشگاه ها برای عده ایی میسر نباشد، از این رو، نقش فروشگاه های آنلاین، بیش از پیش، اهمیت پیدا می کند. به عنوان مثال، فروشگاه آنلاین خرید شال و روسری تیما، از آن دست فروشگاه های آنلاینی است که می توانید با خیال راحت، تجربه خوب خرید را در آن انجام دهید و سفارش خود را با بهترین بسته بندی، در آدرس مربوطه دریافت کنید. برای ولنتاین 1400، فروشگاه شال و روسری تیما، محصولات جدید و جوان پسندی را برای شما دوستان طراحی کرده است.

خاطرتان باشد، هدیه دادن، هم باعث شادی شما می شود و هم شادی را برای اطرافیانتان به ارمغان می آورد. پس تا می توانی، قشنگ ترین خودت باش!